SaraLejonhjerta

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sara Lejonhjärta - 23 augusti 2011 21:21

halloj!
I skolan idag gjorde jag inte så mycket mer än att visa halva klassen runt i skolan och hjälpte några med skåpen, värt!

Efter skolan drog jag och Bv mot kolmården!
vi följde min mammas smarta vägbeskrivning för att komma till marmorbruket vilket betyder att vi klättrade över ett berg och ner på andra sidan, gick minst en 2 kilometer förlångt men hittade sedan bruket på vänster sidan.. enligt mamma låg det på höger.. hon är så bra på det där ;)
När vi väl var där fastnade jag verkligen för stället! så sjukt vackert!
Här kommer en liten bildbomb från dagen:
                         Underbart ställe!
Nu ska jag chilla lite och sedan lääääsa :)
PUSS godnatt!
   

Av Sara Lejonhjärta - 22 augusti 2011 23:45

God kväll!
Kom precis in efter en kvälls promenad med alexandra, 
Sen jag kom hem från skolan har jag mest sovit, läst och chillat framför datan.
Imorgon blir en kort dag i skolan då jag, evelina och melker ska visa de övriga i klassen runt i skolan, de ska få sina skåp och massa sånt tjaffs.
Efter skolan ska jag Bv & Kg ut på geocaching nånstans xd
jaa, det var väll de,
nu ska jag fortsätta läsa och sedan sova!
Godnatt!

   

Av Sara Lejonhjärta - 22 augusti 2011 12:30

Har nu kommit hem från terminens första skoldag, eftersom jag och resten av min förra klass gå om hade jag lite sällskap iallafall. Det var upprop och massa snack, sen samlades klassen i en sal, en jävla skillnad från förra året då vi var fem stycken, nu är vi typ 20 nånting, men jag känner igen de flesta men om man ska se det som posetivt eller inte kan man ju välja själv-.-
Jag ångrar stort att jag går om men saktidigt inte.
Nu ska jag sluta klaga och lossas att det fortfarande är lov! (: TJO!

   

Av Sara Lejonhjärta - 22 augusti 2011 07:03

Godmorgon! 
Nu sitter jag här redo inför skolan, bussen går om ca 35 minuter, sen ska jag bara vänta på fina Evelina i en halv timme sen ska vi chilla galet under den sista halvtimmen i friheten.
Måste säga att det är helt okej att gå upp tidigt när man kvällen innan bestämt väckning av någon man tycker mycket om :)


Men jaa, vi hör när jag kommer hem igen!! 

Ha en bra första skoldag ni som börjar i dag! Ni andra får ha en allmänt bra dag helt enkelt :)
 
 

Av Sara Lejonhjärta - 21 augusti 2011 22:33

    Bjuder på dessa bilder idag, 

Min fina syster sofi och pontiak på de översta och jag på den andra,


Jag känner att jag kunde spenderat min sista dag på sommarlovet på bättre sätt, men det har vatt en lugn och sorgsen dag blandad med maximal lycka!

Jag var förövrogt ute och tog en natt cigg och pratade med världens finaste henrik i telefonen då jag upptäckte att min ena katt är totalt efterbliven... hon krafsade på grinden så jag öppna den, hon gick ut genom staketet och krafsade på grinden igen och fortsatte så tills jag bar henne över grinden och in i huset.. smart katt!

Nu ska jag försöka sova för jag måste ta bussen som går  tjugo i åtta eller va det är, jag börjar klockan nio så jag får chilla galet i sörping ett tag PARTY!  
älskar mogatas buss tider..

Over and out!
Godnatt babes!
   

Av Sara Lejonhjärta - 21 augusti 2011 12:59

God dag!
     

Sofi, jag, pappa och Eva åkte in till Norrköping igår kväll, pappa och eva gick själv och sofi och jag försökte ta oss ner för att se eldkvarn men fick en hel del obehagliga upplevelser istället.
Sedan satt vi mest och chillade, träffade Bv Empa Kalle och Erik som vi va med ett tag, såg fyverkerierna med dom och så, efter det drog kalle & erik, vi andra tog oss upp på stan igen och då drog Bv och empa hem, sofi och jag satt kvar ett tag o träffa allas favorit Pontiak!
Vi åkte sedan hem, va hemma en stund och fick sedan åka in för att hämta pappa och eva igen,. ppppparty!


aja läste några sidor i boken " någon annanstans " som jag lånar av älex, den är redan sjukt bra!

Vi får se vad som händer idag, för imorgon börjar ju skolan..

Vi hörs! PUSS

   

Av Sara Lejonhjärta - 20 augusti 2011 17:57

Hallå! 
Jag kom precis hem från norrköping efter en tripp på marknaden med alexandra och lollo, jag köpte bara en ny töj, men ska snart in igen med världens bästa syster :)
kanske pappi eva och linus osso NICE! ska se eldkvarn och bara ha en allmänt mysig kväll :)
vi hörs, PUSS!

   

Av Sara Lejonhjärta - 20 augusti 2011 02:57

Hallå igen! 
Nu är jag mycket gladare samt mycket tröttare ;d
 Vid nio kom kricka och micke och plockade upp mig och alexandra, vi åkte till söderköping och plockade upp hulken  o så har vi dampat runt,

mogata-söderköping-norrköping-söderköping-ringarum-gusum-ringarum-mogata

sådär har kvällen sett ut : d 
översvämning i bilen, allsång, mycket skratt och sjukt underbara vänner!! BIG LOVE!!


nu ska jag snart sova, så vi hörs imorgon! PUSS

   

Ovido - Quiz & Flashcards