SaraLejonhjerta

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2011

Lycka<3

Av Sara Lejonhjärta - 18 oktober 2011 23:17

Hejsan!
Börjar detta inlägg med det här angående denna kommentar :  

Det kanske är meningen att jag ska ta åt mig av detta? men jag små skrattar seriöst!  
Jag skriver i min blogg för att jag vill! Om ni bryr er om vad som står eller inte är upp till er! 
Och seriöst, " att det alltid är så synd om dig." K!!!!
Jag skriver om att kämpa vidare, och saker jag blir glad av.
Visst jag skriver när mycket är dåligt också som i inlägget denna person kommenterade.. Men va fan jag har också rätt att skriva att jag haft otur o bara klaga på allt o ingenting precis som alla andra -.-
Så om nu ingen bryr sig om vad jag skriver kan man ju undra varför jag ens har läsare som kommenterar bra saker.. hmm.. skumt det där!


Kan förövrigt berätta att jag nu är lyckligare än någonsin, jag har världens bästa pojkvän, familj, klass och vänner, skolan går kanon, asroliga planer för de kommande veckorna, börjar snart min praktik på Dalgården igen GAAAH GLAD TJEJ!!! ne just det det är ju så synd om mig buhu HAHA ELLER åååh seriöst jag dör xd


Skepp och hoj :D
   

 
 
Miss Sunshine

Miss Sunshine

19 oktober 2011 07:41

Vissa har inget liv, så är det bara >.< Men superbra att du iaf inte tar åt dig :)

http://xmisssunshine.blogg.se

Sara Lejonhjärta

19 oktober 2011 08:28

haha eller hur !
Ja absolut :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Lejonhjärta - 25 juni 2014 00:05

Kör en livsuppdatering i bilder. Jag har tagit studenten, umgås med underbara människor och är så jävla lycklig! Vad mer kan man begära? Let's go! ...

Av Sara Lejonhjärta - 15 maj 2014 13:28

                 Saker jag stör mig något så förbannat på idag (typ alla dagar):  Folk som lägger sig i andras förhållanden och hittar på rykten för att förstöra. Folk som skrattar och "retas" såfort man skriver något fint/gulligt om/till sin pa...

Av Sara Lejonhjärta - 3 april 2014 00:56

Ikväll kände jag för att minnas det fina stunder. Här kommeren massa bilder från just såna stunder under 2012 genom min kamera.                                                                                   ...

Av Sara Lejonhjärta - 23 mars 2014 23:37

Idag är det min födelsedag. 20år. Vart tog åren vägen?! Jag har under helgen blivit firad av familj/släkt samt endel vänner. Har fått så fina saker, god mat, bästa tårtan, kramar och fina sång från olika håll;) Här kommer bilder på endel av pr...

Av Sara Lejonhjärta - 18 mars 2014 01:09

Jag har en jävligt go människa i mitt liv. Det råkar vara så att han åker till fucking Afrika två dagar efter min 20årsdag och därför missar mitt kalas. Inte helt okej. Men eftersom han själv nyligen fyllt år så är det okej. Och kameler blir glada a...

Ovido - Quiz & Flashcards