SaraLejonhjerta

Direktlänk till inlägg 6 november 2011

"55 lär känna mig."

Av Sara Lejonhjärta - 6 november 2011 21:20

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – njaa, asso det är väll inte omöjligt.


2. Är du morgon eller natt – person? – olika, men mest natt,


3. Vilket är ditt favoritprogram? – scrubs!


4. Vad skrämmer dig? –  masker, typ halloween masker osv,


5. Samlar du på något? – bad ankor(a)


6. Hur är du som person? – Galen, haha ne jag vet inte xd


7. Vilken är den godaste maträtten? – Evas köttfärs sås :)


8. Har du någon dold talang? – Ja : d


9. Tränar du? – inte längre


10. Vad är din favoritmusik? – Håkan hellström <3 men mycket blandat med, typ allt möjligt, helt olika beroende på humör :)


11. Vad säger du om kärlek? – det kan vara både det bästa och värsta jag vet.


12. Vem känner dig bäst? – ingen aning.


13. Hur ser en vanlig vecka ut i ditt liv? - mån-fre skola/praktik och på helgerna tar jag det mest lugnt : d


14. Har du någon piercing eller tatuering? – i öronen + två töjningar, i naveln, tungan och underläppen.


15. Om du var ett djur, vilket skulle du vilja vara och varför? – en fågel, känna frihetan av att bara sväva fritt i luften..


16. Vilken superkraft skulle du vilja ha och varför? –resa i tiden, för att kunna förhindra saker.


17. Vad tänker du på när du vaknar? – soooova mer!
 

18. Har du varit eller är beroende av något datorspel? – nej


19. Har du några vanor eller ovanor? – Älskar att borsta tänderna, röker


20. Vilka personlighetsdrag gillar och ogillar du hos andra? – pass : d


21. Hur resonerar du kring giftemål? – just nu - sjukt onödigt, men lär väll ändra mig när jag blir äldre.


22. Är du en städad eller stökig människa? –olika, men mest stök


23. Civilstatus? – upptagen


24. Vart i världen skulle du vilja bo? – Japan


25. Vad saknar du från barndomen? – ha familjen nära jämt och inte på tre olika ställen, och att inga problem existerade.


26. Nämn 5 saker som du måste göra i livet: skaffa dreads, skaffa en orm,  hoppa fall skärm, resa massor, 
kommer inte på en sista 


27. Vilket är ditt drömjobb? – Inte en blekaste aning!
 

28. Önskar du att du var av det motsatta könet och varför? – ibland, för att det är i många lägen så komplicerat att vara tjej.


30. Vad jobbar/studerar du med/till? – Jag studerar vård och omsorg


31. Nämn något du är stolt över: Min familj!


32. Hur ser ditt liv ut om 10 år? –  Då fyller jag snart 28.. hm, jag har ingen aning, men förhoppningsvis bor jag i ett fint hus lite utan för stan med den rätte killen och ett, kanske två barn, har ett grymt jobb osv


33. Brukar du gråta? – Det händer.


34. Hur sover du? – ligger oftast i fosterställning men en kudde i famnen.


35. Nämn något riktigt pinsamt du gjort: kommer inte på något just nu,


36. Har du kysst någon idag? – ja

37. Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän/pojkvän? – svårt, jag vet inte


38. Hur många seriösa förhållanden har du haft? – 3


39. Vad är avtändande hos det motsatta könet? – Ohygieniska och riktigt otrevliga killar ogillas starkt,
och de som skämtar om helt fel saker.


40. Raggar du? Hur? – nej det är inte min grej.


41. Har du fräknar? –  ja,


42. Ser du dig själv som attraktiv? – nej


43. Vilket är ditt favoritgodis? – choklad


44. Brukar du hjälpa till i hemmet? – ibland så.


45. Vad har du för mobil? Är den bra? –Samsung galaxy ace, ja det tycker jag


46. Senaste boken du läste? – "som jag vill vara"

47. Hur ser ditt hem ut? – orkar inte beskriva, har ju två hem..


48. Hur ser din drömpartner ut? – Ganska lång, smal, halv långt lockigt hår, långa smala ben, SOm jag o min syster skulle säga " Skategrabb"  Men ah, gärna mörka ögon, en underbar personlighet, lika sjuk humor som jag osv : )


49. Vilken är din favoritaffär? – har ingen,


50. Har du någon finne? – ja -.-


51. Vad har du aldrig gjort? – åkt flygplan


52. Berätta ett sommarminne: när vi var på allsång på skansen var asbra!  HÅKAN <3


53. Vad använder du för parfym? – vet inte va den heter


54. Vad har du för dator? – inte en aning xd


55. Hur lång är du? – 157

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Lejonhjärta - 25 juni 2014 00:05

Kör en livsuppdatering i bilder. Jag har tagit studenten, umgås med underbara människor och är så jävla lycklig! Vad mer kan man begära? Let's go! ...

Av Sara Lejonhjärta - 15 maj 2014 13:28

                 Saker jag stör mig något så förbannat på idag (typ alla dagar):  Folk som lägger sig i andras förhållanden och hittar på rykten för att förstöra. Folk som skrattar och "retas" såfort man skriver något fint/gulligt om/till sin pa...

Av Sara Lejonhjärta - 3 april 2014 00:56

Ikväll kände jag för att minnas det fina stunder. Här kommeren massa bilder från just såna stunder under 2012 genom min kamera.                                                                                   ...

Av Sara Lejonhjärta - 23 mars 2014 23:37

Idag är det min födelsedag. 20år. Vart tog åren vägen?! Jag har under helgen blivit firad av familj/släkt samt endel vänner. Har fått så fina saker, god mat, bästa tårtan, kramar och fina sång från olika håll;) Här kommer bilder på endel av pr...

Av Sara Lejonhjärta - 18 mars 2014 01:09

Jag har en jävligt go människa i mitt liv. Det råkar vara så att han åker till fucking Afrika två dagar efter min 20årsdag och därför missar mitt kalas. Inte helt okej. Men eftersom han själv nyligen fyllt år så är det okej. Och kameler blir glada a...

Ovido - Quiz & Flashcards