SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Sara Lejonhjärta - 7 december 2011 21:27

Hej på er!
 Ledsen för dålig uppdatering, men denna gång har jag en anledning, är så sjuk så jag har inte haft ork helt enkelt.
igår vaknade jag hos min fina som skjutsade hem mig, feber, huvudvärk, halsont och extremt ont i rygg och höger benet. sov mest hela dagen, men på kvällen vandrade jag bort till honom igen, så svårt att sova på natten utan hans varma arm runt min midja och hans lugna andetag i nacken.
Idag vaknade vi nångång efter elva, typ lika sjuka båda två, efter ett tag vandrade vi till willys i denna vinterkyla.
Sen hem igen, lagade mat, tittade på dagens avsnitt av Troll tider (som vi ser som jul kalender istället för årets :d)
det blev även några avsnitt av ghostwisperer och första delen av schindlers list.
Sen blev det att vila/ sova en sväng, skönt!  

Nu sitter jag här och dricker "varma koppen - svamp" som älskling och kg kom med för en stund sen, de hade även med sig mina älskade is glassar som jag fick av min underbara anton igår kväll!

Trotts att jag är så sjuk så kan jag inte låta bli att le när jag tänker på vilken tur jag har, jag har världens bästa pojkvän efter lite strul i förhållandet, belv det så här underbart igen! Älskar dig!!
Jag har underbara vänner som får mig att längta till skolan bara för att få spendera tid med dom!

Jag har en familj och släkt som jag älskar högst på jorden!!
jaa, jag är lycklig helt enkelt!


Vi hörs!
   

Ovido - Quiz & Flashcards