SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Sara Lejonhjärta - 11 december 2011 20:17


Det här är en saknad jag aldrig kommer över.


Helgen har vatt lugn och mysig, mycket god mat och så : ) 
Anton och jag tittade på "Pojken i randig pyjamas". Trots att jag viste hur den skulle sluta (eftersom jag tvingat mor att berätta) så grät jag igenom halva filmen, mest för att jag viste vad som skulle hända, men endå.
Den filmen visar så mycket, riktig vänskap, opålitligamänniskor, allt möjligt!
Har du inte sett den tycker jag du ska göra det!

Anton kommer o hämtar mig om en stund, och imorgon blir det äntligen skolan igen, missat så mycket nu när jag vatt sjuk i en evighet! sedan blir det lucia träning i kyrkan och sedan hem o forsätta öva.
Idag är det denna låt som spelas om och om igen: 
 

 
Ovido - Quiz & Flashcards