SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Sara Lejonhjärta - 13 december 2011 19:13

hallå! 
Nu sitter jag här och pluggar både historia och idrott, går inget vidare eftersom jag fortfarande är sjuk och bara vill lägga mig och sova, men det går ju inte för sig eftersom jag har två prov imorgon och inte kan alls mycket.


Gick från skolan med Lotta vid kvart i ett förut, till kyrkan, där vi och de andra i kören förberedde oss inför lucia,
allt gick bra, folket strömmade in i kyrkan, vi tågade sakta in, och allt gick som det skulle förutom att jag fick gå åt sidan för min hosta höll på att kväva mig, men efter en läkerol och ett glas vatten var jag tillbaka(Y)

 

Suddig bild på mig och Charlotte efter luciatåget.

 

Tog en paus i pluggandet då jag kom på den briljanta idéen att skapa detta mobil skal ;d

Badankor<3


Ne men ha en bra kväll!
 
 

Av Sara Lejonhjärta - 13 december 2011 08:33

jaa, glad lucia eller vad man nu säger,
Sitter nu och har engelska, utan lärare, läser boken " dear nobody" fruktansvärt tråkig bok.
Sen blir det idrott och historia en liten stund innan jag och lotta beger oss till kyrkan för lucia förberedelser,
Hade vatt kul om jag inte va så förkyld och hostig.. får se hur det går helt enkelt.
Hoppas ni alla får en härlig dag med fin sång o allt sånt.
 

Ovido - Quiz & Flashcards