SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Sara Lejonhjärta - 21 december 2011 23:25

Halli hallå! sitter här o grejar med min mobil som jag återställde för en stund sen, och nu funkar den som den ska,*happyface*
Har verkligen inte tid att sitta här eftersom jag ska duscha och prova kläder inför imorgon..
Ska va i kyrkan halv åtta, KUL! men som tur är ska vi i kören sjunga våra låtar först sen får vi gå o sätta oss, kanske somnar men vad gör det ;d när vi är klara i kyrkan går klassen tillbaka till skolan och fikar, sen är det JUL LOV ! tjoho typ :)
Sen blir det stan med bästa syster sofi för att handla de sista julklapparna,
och sen blir det film kväll med rippan eller stockholm med älskling och hans familj. väl planerat;)


fick en sånhär suuuper gullig mössa av anton förut :')
Hans farmor gjorde den åt mig haha GULL!
Fast jag har brunt istället för grönt,
      

Du ska jag hoppa in i duschen, vi hörs!
 

Ovido - Quiz & Flashcards