SaraLejonhjerta

Alla inlägg under december 2011

Av Sara Lejonhjärta - 5 december 2011 19:38

Hejsan!
Vaknade hos min fina idag, åt lite frulle och vandrade till skolan,
På historian påbörjade jag mitt arbete om Oskar Schindler, ska va klart om tre veckor, så det lär bli bra om allt går som planerat.
På Vård & omsorgs lektionen bortstade vi tänderna på varandra för att få känna på hur det känns när någon annan gör det på en, eftersom att vi i framtiden kommer att få borsta folks tänder, iallafall vi som vill börja arbeta direkt efter sista året, som undersköterskor!
Sedan efter lunchen var det matte o den flöt på, sedan svenska då jag fick tillbaka min diktbok som min lärare beslagtog lite lätt sådär för ett antal veckor sedan, haha kul att hon gillar det jag gör iallafall : ) 
Jag och tre till började med en reklamfilm också.. mycket skratt och blåmärken.. haha! 
Efter svenskan blev det iallafall övning med kören inför lucia, treevligt!
Nu sitter jag här och läser idrott och hälsa.. KUL inte.

Lite senare kommer en liten bildbomb från de senaste veckorna iallafall,
så håll utkik(:

PUSS sålänge!
   

Av Sara Lejonhjärta - 1 december 2011 20:48

Hejsan! de namn som rubriken består av ekar nu i mitt huvud, medicin läxan.. fast självklart en hel del fler.
UUUSCH!
Vaknade hos anton imorse med extremt ont i halva nacken och resten av höger sidan av kroppen, hals ont, meega värk i tummen och sjukt snorig..
Så jag stannade kvar i sängen, anton har vatt så gullig o tagit hand om mig heladagen! <3
Nu sitter jag här och pluggar som sagt, ska snart slå in lite presenter och sedan färga håret, hemsk utväxt!
Imorgon ska jag iallafall pallra mig till skolan och smitta alla mina underbara klasskompisar<3
Sen fixa lite hemliga grejer ;)
o så äta med grabbarna o fira anton :D
Vi hörs!!<3
   

Ovido - Quiz & Flashcards