SaraLejonhjerta

Alla inlägg under februari 2011

Av Sara Lejonhjärta - 25 februari 2011 15:26

Skulle åkt till linköping idag med Desirée, kollat på Ulrik Munther osv,
Men det får bli en annan gång.
Så nu har jag ingen aning om vad jag ska hitta på idag,
sitta hemma o kolla massa filmer kanske?
hmm får se ,

vi hörs!

   

Av Sara Lejonhjärta - 25 februari 2011 03:37

jag gillar inte detta ämne, sjukt svårt att svara på..
Jag har ingen direkt speciell smak när det gäller stil på en kille, utseendet spelar lixom ingen roll, så länge killen är ärlig, vågar stå för vad han tycker, är snäll osv så är det helt okej. 

  

Av Sara Lejonhjärta - 25 februari 2011 03:32

Just nu.. 
 Jaa ni.. just nu vill jag ha min pojkvän brevid mej,
Eller mina bästa vänner, Bisse, Jesper, Karl, Alexandra & Felicia..

Jag vill bara inte vara ensam..
Kort inlägg det här, men det är vad jag vill ha nu.

   

Av Sara Lejonhjärta - 24 februari 2011 15:27

Igår kväll åkte jag in till söderköping och träffade Karle och Gabbe, 
Jag o Kalle gick och åt pizza o sen vidare hem till mej, det blev en riktig film kväll : )
Tittade på Björnbröder, Dear john, I rymden finns inga kännslor, och toy story 3
trevlig kväll/natt med en av mina bästavänner : )

   

Av Sara Lejonhjärta - 23 februari 2011 14:38

Älskar låten!

Här har ni min mystyp spotify lista, bara att klicka så hittar ni den direkt.
Den innehåller många lugna underbart bra låta!
__________________________________________________
_______________________

Vad ska man hitta på idag?
Min söta pojkvän kom hit igår kväll, (ja vi har löst allt och försöker igen)
Vi käkade och kollade på film och sånt mysigt,
Vi tog även en promenad här i mogata, han bodde ju här ute för typ 5-6 år sedan haha :)
Så underbart att få somna i din famn!<3

Idag ringde klockan 06:15 och då var det bara att gå upp, Markus skulle va os tandläkaren klockan 9 men eftersom mogata är som det är går det sjukt få bussar, så vi käkade frukost och gick till bussen som går vid 7..
Det var 23- ute.. inte okej!
Men när han åkt så gick jag hem och la mej i sängen men kunde inte somna så jag gjorde "mystyp" listan och låg och lyssna på den i flera timmar, somnade då och då som tur va haha : )


Idag har jag absolut ingenting att göra,
sjukt trist! Så jag lär göra fler inlägg idag, 
Vi hörs,
   

Av Sara Lejonhjärta - 23 februari 2011 13:27

Min dröm just nu är att kunna gå vidare i livet efter vad som har hänt.

det är ett mål jag inte tänker ge upp förens jag klarat det.


väldigt kort inlägg.. men det är min enda dröm nu,

/saralejonhjärta

Av Sara Lejonhjärta - 22 februari 2011 16:49

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=2101#/rosta

detta är två tjejer som gärna vill vinna, Wilma & Evelina,
Kom igen hjälp dom nu :D!

Av Sara Lejonhjärta - 22 februari 2011 00:05

Sommar! Helt klart!!
Sommar lov, sol, värme, bad..
Allt det blandat med underbara vänner, familjen, kärlek..
På en sommar kan mycket hända både bra och dåligt,
Sommaren 2011 ska bli en minnesvärd och underbar sommar!

Nu är klockan fem över tolv.. och jag ska gå upp klockan 06:00 trots att det är lov. mhmm.. Men men dalgården är ett trevligt ställe att praktisera på så jag ser faktiskt fram emot det :)
Men borde verkligen sova!
Vi hörs! / Saralejonhjärta

Ovido - Quiz & Flashcards