SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Sara Lejonhjärta - 1 februari 2011 22:26

Tänkte att jag ska fixa en ny header när jag har tid, eller okej, jag har alltid tid! Men ork..
- fler bilder ska upp också,


Det finns sjukt mycket jag vill skriva, måste skriva av mej, men det passar inte nu,  kanske när all skit är över vi får se..
Jag vill också tacka alla mina älskade vänner, lärare i skolan och självklart min familj för att ni stöttar mej. Jag älskar er!

Av Sara Lejonhjärta - 1 februari 2011 21:58

Gick upp typ halv tolv, gjorde mej iordning osv.
Sen åke jag och mamma till stan, jag hoppade till bikbok på mina dumma kryckor och träffade felicia, hoppade där i från med en byxdress och tre linnen(Y)
Sen mötte jag upp mamma igen och vi gick på det dumma mötet med advokaten.. Så otroligt jobbigt allt med detta är just nu, jag längtar tills allt är över!

Nu  ska jag bara längta efter helgen,desirée,simon & vem det nu blir..

Hörs/lejonhjärta

Ovido - Quiz & Flashcards