SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Sara Lejonhjärta - 8 februari 2011 17:10

Idag bjuder jag på en galen bild ;)

Här ser ni även min "nya" hårfärg,.


Denna dag har tillbringats med en av mina bästavänner Alexandra,
Blandade känslor om den måste jag säga, helt galet rolig, lite ledsam ibland men endå så underbart bra!

Vi har påbröjart ett rum byte.. det betyder att jag har hittat mycket roligt idag.. Det gillas!
Om två och en halv timme drar jag till gusum på filmkväll..
Haha blir säkert trevligt!
Men vi hörs, ha det bra! / saralejonhjärta

Av Sara Lejonhjärta - 8 februari 2011 00:46

Nu är det så att min underbara vän Jesper Rosander har gjort en ny header åt mej.. tusentack!
Jag tycker att ni ska checka detta
http://jesperros.deviantart.com/


De bilderna har jesper tagit, sjukt fina!
Jag ska väll fortsätta fixa lite här, och lära mej uppdatera oftare..
Vi hörs, /Saralejonhjärta

Ovido - Quiz & Flashcards