SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Sara Lejonhjärta - 10 februari 2011 01:39

Det finns så mycket i mitt lilla huvud. Så många tankar, allt för många faktiskt..

 

I tisdags åkte jag ut till Robin i gusum för en film kväll med honom och Markus.
Mycket trevliga pojkar det där, haha : ) Vi kollade på tre eller fyra filmer tror jag.. lika konstiga allihopa.. Kankske bara jag som inte är smart nog att förstå.. vem vet haha! Jag fick även ett otroligt obehagligt anonymt samtal under natten.. fattar seriöst inte hur man kan säga så till någon. Efter många tårar och slag lugnade jag ner mej iallafall, Efter yttligare en film somnade Robin, Jag och markus kollade på tv en stund, sen stängde vi av den och Markus somnade så sött haha gullig som få när han sover! : )
Grabbarna snarkade iallafall i otakt vilket var otroligt irriterande. Men jag somnade minnsan tillslut, vaknade visserligen typ var trettionde minut men men.. Jag vaknade iallafall av att det var sjukt varmt runt tio imorse, insåg snabbt vad det berodde på, Markus låg och höll om mej och jag hade täcke upp över huvudet..


 Jag vet att jag skriver saker nu som ingen bryr sej om, men jag måste tänka på annat än det som får mej att må som jag gör. Onsdagen bestod iallafall av att titta på barnprogram hemma hos Robin och pierca grabbarna, ja det är väll vad vi gjorde tills jag åkte hem vid fem, sen jag kom hem har jag bara legat och tagit det lugnt, mår inte alls bra,  hög feber och sjukt ont i halsen:( hoppas det går över snart..


det jag har skrivit nu är inte alls det jag vill få ur mej, men jag får änu inte gå ut med någon information för polisen så jag måste hålla tillbaka det ett tag, men sen när jag får kan jag lova er att det kommer ett eller flera inlägg om saker jag går igenom just nu, jag tror många av er tjejer där ute kommer att förstå att det värsta även kan hända en själv, även om man bara sett det på tv och läst i tidningar innan.  Men men jag åter kommer om det.


Jag stannar hemma från skolan imorgon(torsdag) så kanske uppdaterar något då.. Ha det bra/ saralejonhjärta

Ovido - Quiz & Flashcards