SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Sara Lejonhjärta - 12 februari 2011 22:51

Här kommer en text om mina känslor och tankar, den kan bli ganska rörig, ni behöver inte läsa den jag vill bara skriva.

_____________________________________________________________________

 

 Jag kan inte förstå,. det som hänt
flickor långt borta, flickor jag inte känner,
det jag sett på tv och läst i tidningar.

Att det har hänt mej.


Jag kan inte förstå,. att min bästavän är död.

Försvunnen föralltid.
Jag har levt 602 dagar utan dej.

602 dagar utan min handra hälft.

Alla dessa dagar av saknad,
och det lär ju bli fler.
Men jag kämpar på för jag vet att du har det bra.
Jag saknar dej,
Jag älskar dej.
Ida Ljung.♥

 

Jag förstår inte,
jag förstår inte varför.
Ringa mej och kalla mej saker,
säga att du ska göra mitt liv till ett helvete..
och allt det andra som jag inte ens
tänker nämna.
Du är så feg du säger inte ens vem du är.
Moget grabben moget.

_____________________________________________________

Nu ska jag gå och möta Felicia vid bussen. som sagt rörig text.. men det finns så mycket mer i mitt lilla huvud. men det tar vi en annan dag. ha det kung./saralejonhjärta.

Ovido - Quiz & Flashcards