SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Sara Lejonhjärta - 18 februari 2011 14:44

Det där var en dag jag aldrig glömmer, dagen då min största dröm gick i upplevelse!

Ta mej tillbaka. <3

Av Sara Lejonhjärta - 18 februari 2011 12:15

I detta krig mot verkligheten får jag inte ge upp.

Jag har lovat mej själv att vinna,
Jag har lovat min bästavän alexandra att aldrig ge mej av,.

Denna låt är till dej alexandra djenfer.
http://www.youtube.com/watch?v=4PfxqVaGoys

Men som sagt, sluta kämpa tänker jag aldrig göra.
Men om sanningen ska fram så är det svårt,
att kämpa emot all ångest, all sorg, och alla duma jävla idioter rent utsagt,
de som kallar mej hora och andra otrevligheter för vad jag varit med om.
Att kalla mej hora för att jag blivigt våldtagen.. hur fan går det ihop sej?
Men en sak ska ni vet, ni kommer aldrig sänka mej. Jag har min äkta vänner, min pojkvän, min familj, och många utomstående som stöttar mej! Ni som försöker sänka mej kan ju fortsätta försöka, ni kommer inte lyckas så varför inte ge upp?
Avslutar detta inlägg med en bit ur " Just idag är jag stark"


Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida

Jag har väntat så länge på just den här dan
Och det är skönt att den äntligen kommer
Väntat så länge på just denna dag
Den ger lust när den kommer


_____________________

Denna låt får mej att le,
den påminner mej om att jag kunde gett upp för längesen,
men jag har kämpat på,
Varje morgon tänker jag
" just idag är jag stark"
och det tänker jag fortsätta med.
Ha det bra/saralejonhjärta




 

Ovido - Quiz & Flashcards