SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Sara Lejonhjärta - 3 mars 2011 19:06

Idag har jag verkligen inte orkat vara stark,
Startade dagen med att försova mej, flög upp ur sängen, bytte om och skrek till mamma att skjutsa mej till skolan.
Hade "hälso samtal" då man SKA väga och mäta sej osv men nejnej, det blev ett " förstöra saras dag samtal" Inte ett ord om min läng eller vikt, bara om det som hänt. Orkade verkligen inte vara stark, bara grät och grät, vilket också är skönt ibland, men inte när man har en hel skoldag framför sej.
Men till min tur var ju Kalle i skolan och fick mej att tänka på annat utan att ens veta det.

Jag klarade två lektioner iallafall, sen frösvann orken verkligen, gick och grät helavägen hem, så lame-. men när jag kom hem åt jag frukost iallafall för det han jag ju inte imorse, sen gick jag och la mej och sov i typ tre timmar, Skönt!
Nu sitter jag här och har målat lite, och väntar på M som förhoppningsvis kommer sen.
det var väll allt jag hade att säga, ointresant och bra.
Ha det bra!    

Av Sara Lejonhjärta - 3 mars 2011 18:33


Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Om jag fick en miljon.. Jag skulle ta Alexandra, mamma och lollo och dra utomlands,
jag skulle även skänka pengar till olika fonder.


Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Att jag är beroende att att borsta tänderna, (gör det otroligt många gånger om dagen vilket sliter på tänderna)
Och att jag kissar så otroligt ofta.. haha 


Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.
   Ursäkta bilden.. meeen ah haha, 
Alexandra Djenfer, min absolut bästavän! finns ingen som gjort så mycket för mej som hon, ingen som alltid ställer upp som hon, Tex träffar mej mitt i natten för att jag är ledsen, eller bara vill prata med någon, inte en dag utan ett ord från henne!
Älskar dej! <3
   KarlJohan Wall krantz
Även kallad Kalle/Kallehundolle/Karle
Denna kille betyder sjukt mycket för mej! Jag behöver inte ens säga vilket humör jag är på, även om jag är totalt förbannad när jag träffar honom får han mej att skratta inom två minuter, och en skoldag utan honom skulle inte gå!
Kalle du är grym!<3
 
Christoffer Bisell.
Bisse lilla bisse, En sjukt bra vän som alltid ställer upp!
Har tillbringat många timmar med prat och gråt, men han får mej alltid att le tillslut, och om jag är ledsen i skolan vilket händer ibland efter allt som har hänt så finns han alltid där!
Bisse du vet vad jag tycker om dej!<3
 
Inte den vackraste bilden..
Felicia Söderbach.. Utan henne hade jag inte klarat mej igenom allt detta med våldtäckten. Anledningen till det är personligt.
Just nu vet jag inte hur det är emellan oss.. men ah jag hoppas det blir bättre.

Där har ni mina 4 bästavänner,


Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig
har ingen bild, men jag hade på mej ett par slitna jeans, ett vitt linne med tryck och M's tröja.

.Dag 11 – Någonting jag oroar mig för
Något jag oroar mej för.. Jag oroar mej att bli utsatt för samma sak igen, varjedag, såfort jag är ensam. Jag oroar mej också för att bli helt ensam, fast jag vet att det aldrig kommer hända, men man ska aldrig säga aldrig.

.Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
   Kalmar.. Jag ÄLSKAR kalmar, så vackert!
Nu är det längesen jag var där, Hos simon..
men jag hoppas på att ta mej dit i sommar. 


Ovido - Quiz & Flashcards