SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Sara Lejonhjärta - 7 mars 2011 23:30

Jag har verkligen inte haft ork till att blogga, men nu kör jag ifatt "dag grejerna"

Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska


Dag 13 – Mitt drömbröllop.

oj.. svårt.. många drömmer säkert om ett stort maffigt bröllop,. men jag skulle hellre gifta mej på en strand nånstans med bara de absolut närmsta vännerna.


Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
   ett år sedan,.


Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Att jag gjorde sidecut!!!!

Dag 16 – Innehållet i min väska
mobil laddare
tanborste/tandkräm

skoldatan/böcker(om det inte är helg)

ar ja vene, massa onödiga grejer i alla fall. 


Ovido - Quiz & Flashcards