SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Sara Lejonhjärta - 22 mars 2011 22:10

Vaknade av att alexandra ringde, hon kom hit o vi pluggade, vilket inte gick så bra..Sen bestämde vi oss för att cykla hem till min mamma och hämta min moppe, så vi satte oss på en varsin fallfärdig cykel och började trampa.. 9km i motvind.. STORMvind var det också..det kan vara det jobbigaste på länge haha! ett tag blåste det så mycket att vi fick leda cyklarna för vi inte kom någonstans när vi trampade-.-' Vi kom fram efter en bra stund iallafall, men självklart så startade inte moppen, vi ringde efter erik kalle och robin som kom o kollade på skiten, men det slutade med att vi åkte med alexandras mamma till willys, alla utom robin. Vi köpte kött, korv, korvbröd, läsk osv,.  Drog hem till mogata och tände grillen. Det blev em måltid fyld av galna skratt attacker och tårar från vissa håll, haha lilla alexandra! Nu sitter jag iallafall och pluggar som ett djur för ett prov jag har imorgon, på min födelsedag o allt : ( menmen det kommer inte gå bra alls för jag kan inte lära mej skiten. Jag vill bara lägga mej och sova-.-
Vi hörs.
   

Ovido - Quiz & Flashcards