SaraLejonhjerta

Alla inlägg under juni 2011

Av Sara Lejonhjärta - 30 juni 2011 22:33

Under de senatse dagarna har jag umgåtts med mogata folket, fiskat, solat, badat, åkt båt, padlat kajak, cyklat, kört moppe, bråkat, skrikit, gråtit, löst problem, blivigt glad, röjt i stugan vi bodde i förra året med, och nu tillslut flyttat in i den : )

 Så ja, om någon följt min blogg sen jag staratade den så vet ni att jag och Alexandra bodde i en stuga i några veckor på sommarlovet, det gör vi alltså nu med, får se hur länge osv,

Idag kommer en av mina bästavänner hem så vi ska ta raket moppen och dampa lite med honom sen :)
PUUUUUSS

   

Av Sara Lejonhjärta - 27 juni 2011 08:05

Hejsan!
Sitter just nu hemma hos min älskade johan, han är visserligen inte här, men han kommer tillbaka efter jobbet (:

Igår var jag och shoppade med Alexandra, köpde endel nödvändiga saker :)
Sedan kom johan och pappaarne och hämtade upp mig, åkte hem hot, kollade på Greveholm och bara mös galet (:
Saknat min ängel något otroligt!
Men som sagt nu sitter jag här hemma hos johan,
Kunde inte somna om efter att han åkte till jobbet så tog en dusch, käkade frukost och gick ut o rökte, underbart väder!

Lite senare ska jag troligtvis ta en promenix hem till mormor och morfar! Trevligt!! :)
Meen vi hörs! ha en bra dag!

 

Av Sara Lejonhjärta - 25 juni 2011 23:05

Lånar en mobil av en av mina absolut bästavänenr och hittade denna underbara låt i den, okej det är från en barn film, men k bry : d jag älskar texten! 


Kan även berätta att jag har feber och hals ont, men det hindra mej inte från att cykla en halvmil i högt tempo med Alexandra förut, och imorgon blir det en liten shopping runda och sen kommer äntligen min älskling hem! Saknar honom föööör mycket! och Bäver jävel (ägaren till mobilen) kommer hem på onsdag eller torsdag, måste säga att jag saknar honom med! 

Nu ska jag och Alexandra fortsätta vara coola och chilla vidare innan vi äventyrar galet natten igenom PUSS!
   

Av Sara Lejonhjärta - 25 juni 2011 01:06

Sitter nu i tältet med alexandra på min balkong,. normalt att tälta här osv:)
Julia var även här en stund förut :) trevligt!
Jag och älex har kirrat lite nytt film material och sånt bra :D


Sitter och chattar med en mycket saknad vän, där av rubriken .,
Kommer aldrig glömma när jag satt där i hans fönster sent på natten, tog en cigg, tittade på stjärnorna och bara älskade nuet. Jag vill bara spola tillbaka tiden, den känslan jag hade då är jag övertygad om att jag inte kommer få tillbaka förens jag sitter där igen,  om det någonsin händer..
Snart två år sedan : (


aja här kommer änu en midsommar bild :)

     

Av Sara Lejonhjärta - 24 juni 2011 18:58

GLAD MIDSOMMAR!
igen.. 
Startade dagen med en god fruktsallad, åkte sedan ut till mogata där jag och min bästavän alexandra tog våra cyklar och cyklade iväg för att plocka blommor och björkris till våra midsommar kransar.
Hon kunde inte göra en krans och jag har inte gjort en på riktigt länge men jag lyckades få ihop 2 st tillslut, de r inte så fina men bättre än inget (:
Vi har ätit jordgubbar med glass och grädde och sånt som hör till !
just nu är hon hemma hos sig och äter jag jag sitter och försöker spela min favorit låt på gitarr, men kan inte göra alla ackord för jag har för korta fingrar! störande? JAA!!:(
menmen får se vad som händer resten av dagen :) mysigt ska jag ha det iallafall!
hoppas ni har en toppendag :D  här har ni en "vacker" bild på mej och min blondin:)
   här är en bild som jag lovade på rosorna min underbara pojkvän gav mig :)

   

Av Sara Lejonhjärta - 24 juni 2011 00:28

hej hopp! 
sackat efter med uppdateringen igen-.-
men både igår och idag var jag och Julia i stallet och red ut, turen idag blev för lång och krånglig !Men det är härligt endå! 
Imorgon är det midsommar! eller egentligen idag men ah ni förstår.
Får se när jag skriver nästagång ha det bra!

   

Av Sara Lejonhjärta - 20 juni 2011 12:25

Vi kom hem från Strandängen redan på lördags kvällen, allt blev kaos och vi begav oss hem. Lika bra det.


Jag vill bara säga att jag älskar att det är sommar lov, jag älskar min johan, jag älskar mina underbara vänner, jag älskar mina syskon, jag älskar håkan hellström som dånar ur mina högtalare,


Jag är glad att kunna säga att jag älskar igen. 

 

Av Sara Lejonhjärta - 16 juni 2011 13:01

Länge sen jag skrev, haftmannat aatt tänka på, men imorgon har jag skola avslutning och på eftermiddagen åker jag, julia och min lillebror ut till julias landställe, vi behöver nog alla komma iväg o slippa tänka på allt skit, och bara älska livet och varandra :) vår lilla familj(:
Vi kanske stannar en vecka, iallafall ett par dagar så uppdateringen blir lika seg som vanligt.
Kotten ska självklart med osso,
 
här har ni en bild på kotten ;)   


i tisdags hade jag och johan en månad, och vet ni vad? jag fick 20st jätte stora rosor samt ett supergulligt kort :') 
kan lägga upp en bild på dom lite senare!

älskar dej Johan Norman! <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards