SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Sara Lejonhjärta - 6 juni 2011 14:53

Idag är det sveriges national dag, 
idag är det ett år sen det hände, 
Idag är det ett år sen jag började bära min börda, 

idag är ett ett år sen killen som stal mitt hjärta i oktober 2008 var rädd att jag skulle lämna honom, 
idag är det ett år sen jag slängde mej i hans famn och berättade vad som hänt.
idag är det ett år sen jag sa att jag aldrig vill förlora honom,
idag är det ett år sen jag sa att jag kommer älska honom tills jag dör.


Igår var dagen jag fick reda på varför han hatar mej,

igår var dagen jag fick reda på ryktet som gått länge,

igår var dagen jag fick reda på rycktet om saker jag "sagt" som inte stämmer alls!
igår var dagen jag fick reda på  saker jag aldrig skulle säga om honom,

igår var dagen jag fick reda på att han aldrig tänker förlåta mej för det jag inte gjort, vilket gör mej totalt förstörd.

igår var dagen jag fick reda på att jag är en "slampa" gulligt sagt av dej john. 

igår var dagen jag fick reda på att fina lilla jossan är en "hora" också gulligt sagt john. väx upp för i helvete!


Jag är arg, besviken, sur, totalt tom och ledsen okej?

 

Av Sara Lejonhjärta - 6 juni 2011 14:47

Gårdagen
Stressig morgon. snabb pormenad till hagaområdet. Mina vänner i bandet Njursten spelade som förstaband i storåfestivalen. mycket bra musik. Fina vänner. Mycket kall blåst. Grillad kyckling. Piggelin glass. Barfotagång. Kväll. Fulla vänner. Bråk. Tagg inför emmaboda. Fler fina vänner. Hem. Film/ P.S I love you. Sova.


 

Ovido - Quiz & Flashcards