SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Sara Lejonhjärta - 7 juni 2011 23:49

  Detta inlägg är tillängnat Johan Norman. 


Min älskade prins, jag vet inte vart jag ska börja, 
Du gör mej så obeskrivligt glad, och du får mej må så bra!
Sen du kysste mej första gången kände jag att det skulle leda till något underbart, och det var precis vad det gjorde.
 Det finns folk som är emot vårt förhållande, men vi har kämpat emot,
Vi har visat att vi inte bryr oss om vad andra tycker.
För vi tycker om varandra, eller hur?! och det är det enda som spelar någon roll.

Johan min underbara johan :')
Du är BÄST!
vi har våra trista stunder, men det har alla!


Varje gång "I don't wanna miss a thing" spelas på radion fylls jag av en speciell känsla, deet är våran låt, kommer aldrig  glömma när vi gjorde den till vår, 

Älskling du är bäst. 


Och du.. Förlåt att jag inte alltid är den bästa, och kan vara ganska komplicerad ibland, men jag försöker räcka till. 


tycker om dej obeskrivligt mycket.

Av Sara Lejonhjärta - 7 juni 2011 21:19

Lunch med Beve & Jonte, solning/bad med Beve Kåge & Jesper, tillbaka till "staden", bad med Beve samt hans syster och hennes pojkvän, andra trevliga killar som kom dit, skogspromenader med tunga saker på ryggen/huvet/axeln eller i händerna, det varierade. Lång dusch, matlagning, chilla i sängen.


det där var min dag,
haft riktigt riktig trevligt!
tack för dagen mina fina vänner! 

 

 

Av Sara Lejonhjärta - 7 juni 2011 12:37

Vaknade lite innan 8 imorse av ljudet från 2 buss motorer, jag klev upp ur sängern och gick bort till mitt gegentiska fönster och tittade ut- Där stod två bussar och en massa folk, jag hörde skratt & glada skrik. Dessa bussar tog bergaskolans niondeklassare till stockholm idag, jag minns när jag ich min klass åkte förra året, det var varmt, svettig, men endå så underbart roligt.


Jag somnade om när de åkt iväg, och nu sitter jag här i min säng och väntar på att tiden ska gå, imorgon ska jag tillbaka till skolan, det har jag saknat! Men denna vecka går jag bara onsdag och torsdag, nästa vecka måndag och onsdag, på torsdagen är det mentors dag, på fredagen är det avsluting, sen är det sommarlov, nice nice.


 

Ovido - Quiz & Flashcards