SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Sara Lejonhjärta - 8 juni 2011 23:25

Efter skolan drog jag o sola/bada med två trevliga grabbar, 
stannade inte så länge för det skulle spelas tennis och grejer.

Jag mötte min underbara TutthatarJulia, vi yrrade omkring lite, bytte om, kollade på glada studenter, och längtade tills det är vår tur att stå där, vi köpte godis, döpte änder, åt pizza och mötte vår fina Empa, sen blev det lite gräsmattehäng, sedan sol och bad med trevligt folk i många härliga timmar :) 


Pratade med julia 1,5 timme under natten till idag, la på vid två, jag är ganska trött haha efter det samtalet och all värme idag, 
Love it! 

Sov gott sötnosar!

 
 

Av Sara Lejonhjärta - 8 juni 2011 10:55

Sitter i skolan och chillar galet, har tömt skåpet och har nu svenska, sen slutar jag eftersom jag hoppat av matten som jag i vilket fall inte skulle fårr betyg i eftersom inte kursen avslutas i höst. Etologin blir det inte heller något med. Nu ska jag fortsätta med de sista detaljerna i mitt dikt häfte. Skepp och hoj :D

 

Ovido - Quiz & Flashcards