SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Sara Lejonhjärta - 2 augusti 2011 14:39

Hallå! 
 Är seg på att uppdatera här för att jag försöker ta vara på sommarlovet, jag försöker fortfaranmde finna mig själv. Men det går ju som det går.. 
Skitsamma :) 


Igår åkte mamma jag och Micke ut med båten till en liten ö och stekte galet! Otroligt skönt!
   bryggan där båten ligger,   ön vi var på,   ett hjärta i berget   en mycket skev bild på mig och micke   Mammis <3 

de två sista bilderna ser liiite speciella ut.. haha man såg ingenting när man  skulle ta dom för att solen fuckade upp allt. 

Aja efter skärgården åkte vi hem o åt, sen drog jag till gusum sen vidare till viken och chillade med johan, hampe, ida, malin och eve. Sen chilla vi runt i pb och tog en sväg till söderköping för att köpa korv och glass, jag följde aldrig med tillbaka, jag gick hem och sov (Y)

Just nu sitter jag och lyssnar på underbara Andreas wijk<3


Får se vad som händer idag :) 
Ha det så bra!
 

Ovido - Quiz & Flashcards