SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Sara Lejonhjärta - 7 augusti 2011 01:02

Halloj! 
Ny header osv som ni ser, ingen seriös dirr, mest tidsfördriv förut.
 denna dagen har mest varit kaos men jag har haft min bästavän alexandra med mig så jag överlever!
Har självklart haft "familjen" osso!
ae jag vene vad jag ska skriva,


Det värsta med dagen var iallafall att se henne så..
Hur gick det till?!
Nu är det inte många som förstår, men det struntar jag i! 


Aja nu ska jag va lite posetiv osso,
om ca 9 timmar ska jag, alexandra "mamma" och hennes kompis fotas hos en fotograf i stan :) vi borde alltså sova..
Men vi väntar på en mycket fin vän till mig som jag verkligen behöver just nu.
Men när han har svängt förbi så blir det nog att sova,. om jag lyckas devillsäga..


skit samma sovgott!

   

Ovido - Quiz & Flashcards