SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Sara Lejonhjärta - 12 augusti 2011 00:37

Halloj!
Har inte kunnat blogga på ett tag men nu kör vi på igen,
I tisdags blev det att gå till smultromstället med mamma och min kusin jonny samt hans sambo sandra och deras dotter alice,       Alice tog ett dopp i fontänen :)   Sedan promenerade hon med vår katt,

Och  sen slängde jag mig in i duschen, packade lite och åkte med kusinen och co till åby där Henka plockade upp mig, 
Har spenderat min tid hemma hos honom sen dess, 
Vi har köpt tre nya fiskar till hinken, badat med adam freddy och kevin hos k, gjort dreads på mig,( inte klart än) kollat på massa filmer osv, 

Jag skulle kunna gråta av glädje, förra sommaren med dessa grabbar var underbar men endå så sorglig, trodde aldrig att det skulle bli som då, men nu är det tillbaka fast ääänu bättre!! 
Så ja, jag har haft tre underbart roliga, mysig och minnesvärda dagar.
Underbart!
 Henrik på första bilden, adam på andra, 
Andra bilden tog Freddymannen : d


Nu är jag iallafall hemma med bästa ääälex :) 
tjuu
 

 

Ovido - Quiz & Flashcards