SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Sara Lejonhjärta - 13 augusti 2011 18:09

jag och alexandra vaknade mellan ett och två, låg och lästa i två timmar käkade lite, sedan läsning igen.. vilka nördar vi blivigt ! hon som alltid hatat twilight har blivigt helt fast och jag läser tre böcker om en tjej som heter jennie, eller ah, jag har läst två av dom den sista är hos alexandra så den får jag läsa imorgon, Nu sitter jag här ensam, tog nyss ett varmt bad, så skönt, jag är helt förvirrad..

Aja får se vad som händer ikväll, kanske helt enkelt stannar inne,
Ha en toppen kväll!
   

Av Sara Lejonhjärta - 13 augusti 2011 03:51

Jag är så otroligt lycklig !! 
jag finner inte ens ord, och att försöka förklara allt skulle bli det längsta inlägget någonsin som ingen egentligen inte skulle bry sig om, men för att göra allt lite mer komplicerat för er som inte känner mig så skriver jag så här
1 augusti 2010 - förtrollad
2 augusti  2010 - sjukt besviken
9 augusti 2010 - åter igen förtrollad och sen dess fast 


och nu i tisdags 9 augusti 2011, totalt lycka,
allt det jag längtat efter från den 1 augusti 2010, 
365 dagar av längtan, drömmar,

jag försökte många gånger glömma..
Nu är jag glad att jag misslyckades!!

____________________________________________________________________

För övrigt har denna dag varit totalt världelös, den har visserligen spenderats med bästa vän vilket gjorde den värd på sätt och vis! vi har mest varit boknördar och läst som idioter och ätit popcorn :) 
Träffade även bv & kg ett varv.


att en så tråkig dag kan bli så underbar tackvare sin bästa vän, fina sms från honom  och så många fina minnen från förra sommaren,.
____________________________________________________________________

Detta inlägg blev mest kaos men så får det va ibland!
Nu ska jag snart krypa ner och sova brevid Bästa ääälex som redan sovit ett bra tag.

 
 Detta är en bild som verkligen visar hur vi är tillsammans, total kaos!:) 
Godnatt mina fina läsare!
   

Ovido - Quiz & Flashcards