SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Sara Lejonhjärta - 15 augusti 2011 23:43

Hejsan hoppsan!
Just nu sitter jag hemma hos Alexandra som jag så snällt är "barnvakt" åt ;)
Micke och kricka är här på besök.

under de timmar jag hittills har varit här har vi ätit dipp+grönsaker,
kollat på film, jag koppla ihop deras wii spel vilket var onöfigt eftersom älex tröttna på det efter ca fem minuter (Y) ;d

Har även lagat mat osv
nu ska jag chilla vidare!
För om några timmar ska jag gå upp sätta mig i bilen och åka, en timme senare ska jag se till att min fina vän H kommer upp i tid till skolan!
Känner mig som en mamma för alla idag haha!
ha detbra!

 

Av Sara Lejonhjärta - 15 augusti 2011 16:40

Hallå! 
Idag vaknade jag när min fina syster sofi ringde och ville göra en deal med mig,

Gick med på den och har nu masserat henne och sitter ch väntar på mat, efter den ska jag vandra bort till alexandra och va med henne till klockan 6 imorgon bitti..

Skriver mer sen ha det bra!

 
 

Av Sara Lejonhjärta - 15 augusti 2011 02:53

Hallå! 
Idag vaknade jag av min underbara störda get(alexandra) ringde och väckte mig efter en kaos kväll/natt.
Vi chillade hos mig och åkte sedan med min andra mor till city gross och handlade det vi kommer behöva i veckan. 

Och resten av dagen har vi spenderat med dennis och sedan hemma hos mig då vi kollat på två och en halv film, och skrattat en hel del!
jag följde henne hem för en stund sen och nu sitter jag och skriver på en ny låt,

Imorgon blir det nog bara att ta det lugnt för på tisdag morgon rullar jag och familjen mot ullared..

aja, ha det bra!

   

Ovido - Quiz & Flashcards