SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Sara Lejonhjärta - 18 augusti 2011 01:16

Hejsan!
idag vaknade jag kvart över tio (igår om man tänker på vad klockan är)
Pappa ringde mig då iallfall, så han jag eva och ääälex åkte till norrköpin, pappa och eva handlade och ääälex var med mig hos tatueraren.

Så ja, idag jorde jag min första tatuering : )

När vi kom hem sov vi en halv timme hemma hos mig, åt lite och fotade sedan här kommer några bilder:

                       


Finns massa fler som ni kommer få se vart efter.. 
För er som undrar så står det " Hinder är placerade i vår väg för att se om det är värt att kämpa för. Efter varje hinder uppstår ett ärr och varje ärr berättar en historia. En historia som säger "Jag var djupt sårad men jag överlevde." på min rygg.


Jag är otroligt nöjd med tatueringen, texten är så underbar ! Ni som följer bloggen vet mycket av det jag upplevt, endel av det är fortfarande öppna sår i mitt hjärta, men som texten säger, jag var djupt sårad men jag överlevde.


Imorgon ska jag och älexändra på rix fm festivalen i Norrköping, underbart! 

Men vi hörs!! 
   

Ovido - Quiz & Flashcards