SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Sara Lejonhjärta - 19 augusti 2011 18:57

 

Tju
Sämst väder & ledsen.

Kollade på min älskade film "a walk to remember"
 Älskar den sjukt mycket! Har du inte se den så gör det!

denna låt är med i, jag är stört förälskad i den, lyssnar om och om igen.

 Ha en bra kväll.

 

Av Sara Lejonhjärta - 19 augusti 2011 03:25

Hallådär! 
Vid halv fyra skjutsade min syster in mig och alexandra till stan där vi mötte niklas och hans kompisar, vi chillade mest runt och slog oss sedan ner i parken där rix fm festivalen hölls, Erik somnade mitt på gräset och min finabästavän kalle somnade i mitt knä, sööt haha Världens bästa Karl Johan Wall Krantz fyller för överigt år nu  sjuuuukt massa grattis!!!!

Lite senare mötte jag upp världensbästahenrik, kevin, adan och brottarn, vi gick för att kolla på fyverkerierna, men k & b försvann, men vi andra tre tittade iallafall tillsammans, fint läskigt(är skott rädd) men framförallt riktigt mysigt!

Efter det gick jag och henka till hans bil för  han skulle hem, måste bara säga att han är den finaste killen jag vet, rakt igenom !
imorgon blir det stan igen!
________________________________________________________________________

Din blick, ditt leende, när du tar min hand,

dina långa kramar, dina söta hejdå pussar..
åååh kär, galen och sjuukt lycklig! 

<3

______________________________________________________________________

Godnatt!

 


Ovido - Quiz & Flashcards