SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Sara Lejonhjärta - 24 augusti 2011 21:55

God kväll! 
Skolan idag var helt okej, vi hade poängjakt vilket jag tyckte var sjuuukt tråkigt förra året men det var faktiskt kul med mitt klockrena lag som bestod av mig, Evelina, Linn, Ida, Zarah, Marcella och Alexander. Vi klarade alla uppgifter utom två som vi inte hann med, Men ja det gick bra helt enkelt!
Vi skrev en fin dikt också! 
"Duchesse är ful, julen är kul, solen är gul, cykelhjul"

Efter skolan gick jag hem till mammi en sväng, och gosade med Duchesse, var totalt dyngsur om benen efter ett litet vatten krig. Tog halv tre bussen hem, somnade typ direkt, vaknade typ två timmar senare och har sen dess ätit, kollat på film med pappa och eva samt besök söderköpings nya willys som öppnade nu ikväll.
Tror inte så många bryr sig om det,
men ni ger aldrig förslag på vad jag ska skriva om SÅ COME ON!!!

Imorgon förmiddag har vi lektioner iallafall och vid två blir det brännboll.

Vi hörs! sov gott snyggisar!

   

Ovido - Quiz & Flashcards