SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Sara Lejonhjärta - 27 augusti 2011 12:54


Ser tillbaka på det liv jag levt,
alla dagar som har flytt
lämnar bakom mig en evighet
för nu börjar någonting nytt

Du fyller varje ögonblick med ljus,
du får mig känna liv och lyckans rus.
Inga tvivel finns i mig för jag vet ditt hjärta tillhör mig

Ta min hand och lita på där finns även vackra slut.
Ta min hand och titta på, när livets blomma snart slår ut.

Du fyller varje ögonblick med ljus,
du får mig känna liv och lyckans rus.
iInga tvivel finns i mig för du vet mitt hjärta tillhör dig

Och jag tror och vet att du förstår, jag följer dig vart du än går
min tro, mitt hopp, min bästavän, mitt svar på allt, på kärleken
vårt öde var bestämt för länge sen.

Du fyller varje ögonblick med ljus,
du får mig känna liv och lyckans rus.
Inga tvivel finns i mig för jag vet ditt hjärta tillhör mig,
och du vet mitt hjärta tillhör dig.
Ovido - Quiz & Flashcards