SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Sara Lejonhjärta - 30 augusti 2011 20:05

    detta är ungefär vad jag har gjort idag..
har träffat bv kg och empis osso.
 HATAR att vara sjuk! 

Och just nu vill jag vara med en mycket fin vän som har det sjukt jobbigt, fuck fuck fuck! 

Av Sara Lejonhjärta - 30 augusti 2011 11:15

Hej! 
Igår gick jag hem från skolan när det bara var en lektion kvar, jag orkade verkligen inte, hade feber och sjukt ont i halsen.
När jag kom hem tittade jag på "hur måna lingon finns det i världen " och sedan på "Trassel" och sen huur många lingon igen fast med mamma.
Natten till idag var hemsk! vaknade titt som tätt med feber toppar, svårt att andas och extrema host attacker.

Nu ligger jag här i sängen  och lyssnar på undebara Edwina Hayes. Jag vill bli frisk nuuu!!!


vi  hörs !

 

Ovido - Quiz & Flashcards