SaraLejonhjerta

Alla inlägg under februari 2012

Av Sara Lejonhjärta - 4 februari 2012 16:19

Hello,

Vaknade bervid min bästavän imorse, det känns alltid lika bra!
Fast jag vaknade av att mamma ringde och berättade att hennes kompis son hade kört ihjäl sig, Ingen bra start på dagen kanske, hm ne.. Jag kände inte killen, men blir lika ledsen ändå, uuusch! 

 Igår kväll/natt var vi allmänt onormala som alltid, skrattade åt sjukt många videos vi gjort genom åren, underbart <3


Ikväll blir det mys med min underbara storasyster,  hon lärde mig nyss att e ->han a->hon
det där fattar ni nog inte, skrev det mest för att kunna se det själv när jag glömmer hur det var!
Aja, det blir godis, chips och sånt onyttiiiigt samt melodifestivalen, hatar programmet, men vad gör man inte.. he he


Sitter och smsar med lite trevliga människor, spelar ingen roll vem som skriver, blir lika glad endå, mmm vänner<3 


har inte så mycket vettig att säga, jag vill bada :c 
haha logik<3
aja, vi hörs!!
PUSS 

Av Sara Lejonhjärta - 3 februari 2012 15:28

Nemen hallihallå!

Imorse vaknade jag ÅTTA gånger av att en traktor skottade snö utanför mitt fönster.. efter första varvet skrapade skoppan mot gruset och det dånade sinnes sjukt högt! Eller så är jag bara känslig när jag vill sova..
men ändå! Sjukt  irriterande.


Jag hade en skum dröm,  fem av mina favorit kill kompisar slogs ihop till en person, han var snygg, lång, smal, blond, Haha det var sjukt, men jävlar va snygg han va!

Aja nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på musik och är nästan frisk!
Har ätit frulle, passande såhär på eftermiddagen, ska snart ta ett bad, sen städa mitt stört stökiga rum, packa, sen bege mig till mitt underbart älskade mogata!

Vet att det är ont om bilder, det suger! men har haft noll inspo nu när jag vatt sjuk..
Det ska givetvis förbättras!
Här har får ni en låt jag aldrig tröttnar på:

Underbara kvinna!


Keep calm!
 

.

Av Sara Lejonhjärta - 2 februari 2012 22:50

Jag blev irriterad på allt,
störde mig på minsta lilla sak,
tonfall, rörelse, blickar, allt!

Jag tyckte du var barnslig,
omogen, inte alls den jag lärde känna.

Förstod inte hur det gick till.
Äcklades av saker jag gillat innan.

Ville skrika och slå.

Nu är det glädje, sorg,
ångest och framtid som slåss om
första platsen i mina tankar. 

Av Sara Lejonhjärta - 2 februari 2012 19:22

Hej hallå! 
Som rubriken lyder, arg. Jag är arg arg arg!
HATAR att vara sjuk, har nu missat änu en skolvecka, inte okej!
Men jag är på bättringsvägen iallafall, har kunnat äta ordentligt och så idag!


Jag vet inte vad jag ska skriva om nu, allt är ganska rörigt, finns det några önskemål?!

bjuder på en gammal bild på mig och Kaaaaarl, för den gör mig glad:) 
   


Ovido - Quiz & Flashcards