SaraLejonhjerta

Direktlänk till inlägg 8 april 2012

I said I'd never let you fall and I always meant it.

Av Sara Lejonhjärta - 8 april 2012 01:12

Dålig bloggning de senaste dagarna, därför tänker jag nu berätta lite vad jag gjort, eftersom jag som alltid inte har något värt att skriva om..

Torsdag - Sovmorgon till 11:45, vaknade tidigt av att hundarna skällde.. Chillade runt hemma, åkte till stallet en snabbis med syrran, efter det fick jag skjuts till mamma och vi tog en liten prommenad samt fikade.

Efter det gick jag till skolan, gjorde det jag skulle och åkte sedan till norrköping för att möta upp Felicia. Vi chillade runt på stan, hon fotade mig lite i det sjuka vädret, vi mötte upp Fanny innan hon skulle med ett tåg, trevlig tjej!
Sen följde jag med Felicia på hennes dansträning,  skojskoj! :)

Seeen fick jag skjuts till min fina pojke!
Vi gjorde inte så mycket, eller ja,. Vi kollade på Dear john, lyssnade på musik o bara hade det as bra som vanligt c:
Tog en natt promenad också, så underart! Stjärnklart, fullmåne, hand i hand med min favoritkille, Ja underbart helt enkelt!

Fredag - Vaknade bredvid min fina, vi chillade galet, åt påskmat, träffade lite släktingar, chillade änu mer, gick till Jonte, väntade på jocke & josse, gick till Grillarn eller va det va han kallades.. Träffade mycket saknat folk vilket alltid är roligt! c:
Sen blev det hem till babe och äta lite sen sova!

Lördag - Vaknade åter igen bredvid min väldigt tungt sovade pojkvän;d
Fick liv i honom, packade lite fort, pussade massor på min fina, sen gick jag ut för att bli hämtad av min syster.  det var sjuuukt halt på vägen så jag gick och skrattade åt mig själv på vägen till bilen.. smart tjej!
Sen blev det en sväng till mogata där jag hämtade mina grejer som skulle hem till mamma, bytte till ridkläder och åt frukost med sofi, pappa och eva . Mys! 
Ja, sen blev det stallet med systeryster, lika härligt varje gång! Vi var ute på 1h tur, mestadels i skogen, sjukt nice! Älskade djur! c:

Vi grejade lite i stallet och sånt bra, åkte sen hem till mamma och åt påskmat, nomnom :3
efter det kom Alexandra hit, men typ direkt efter det åkte sofi och jag till stallet igen för att ta in hästarna och fodra osv. Önskar att jag hade bättre skor så jag hade sluppit två blåa tår nu.. Hästar är inga varelser man bör ha på tårna.. Om någon hade missat det liksom..

Men jaa, efter det har jag och alexandra vatt ute och gått,  kollat på serie och .. ja, det är vad vi har gjort, nu sover hon här bredvid, sötleif! 

Jag ska väll sova jag med, för imorgon blir det stallet igen, sjukt härligt!!
Här får ni en bild som felicia tog på mig i torsdags:
   
Med denna bild säger jag godnatt!
Ha det så bra! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Lejonhjärta - 25 juni 2014 00:05

Kör en livsuppdatering i bilder. Jag har tagit studenten, umgås med underbara människor och är så jävla lycklig! Vad mer kan man begära? Let's go! ...

Av Sara Lejonhjärta - 15 maj 2014 13:28

                 Saker jag stör mig något så förbannat på idag (typ alla dagar):  Folk som lägger sig i andras förhållanden och hittar på rykten för att förstöra. Folk som skrattar och "retas" såfort man skriver något fint/gulligt om/till sin pa...

Av Sara Lejonhjärta - 3 april 2014 00:56

Ikväll kände jag för att minnas det fina stunder. Här kommeren massa bilder från just såna stunder under 2012 genom min kamera.                                                                                   ...

Av Sara Lejonhjärta - 23 mars 2014 23:37

Idag är det min födelsedag. 20år. Vart tog åren vägen?! Jag har under helgen blivit firad av familj/släkt samt endel vänner. Har fått så fina saker, god mat, bästa tårtan, kramar och fina sång från olika håll;) Här kommer bilder på endel av pr...

Av Sara Lejonhjärta - 18 mars 2014 01:09

Jag har en jävligt go människa i mitt liv. Det råkar vara så att han åker till fucking Afrika två dagar efter min 20årsdag och därför missar mitt kalas. Inte helt okej. Men eftersom han själv nyligen fyllt år så är det okej. Och kameler blir glada a...

Ovido - Quiz & Flashcards