SaraLejonhjerta

Alla inlägg under juli 2012

Av Sara Lejonhjärta - 11 juli 2012 03:30

Saknar min älskade Molle såååååå mycket!:'(<3

Ska upp om 3h osso.. Godnatt

42

Av Sara Lejonhjärta - 11 juli 2012 02:24

Efter många timmar doing this:
 
är plattan släppt! http://soundcloud.com/ykroots/sets/42-1/     *Stolt flickvän*
På bilden har ni självaste "YkRoots" & Robin Goode! 
Min underbara pojkvän och mannen som är sinnes sjukt lik min "kusin" syns ju dock inte på bilden men ändå!


Godnatt vänner!

Av Sara Lejonhjärta - 10 juli 2012 16:40

Kastade lite nagellack förut, alla som va typ tomma, torra osv,
dessa är de som fick åka tillbaka ner i lådan:
 

 
2 magnetic lack, sjukt coolt! 1 crackileringslack, 1 art liner


 
17"matta" lack.  
15 glitterlack.


 
15 metalliclack


 
15 av allt möjligt



Detta är de som sparas, har en massa fler lite över allt i rummet men har inte orkat leta fram alla, gör det när jag städar rummet!
På lördag har jag min sista arbetsdag, sen får jag bära nagellack igen :D
Tror jag kör på lilanaglar med leoparfläckar i nån ljusfärg!:)

Hörs senare! Poss



Av Sara Lejonhjärta - 10 juli 2012 00:43

Efter 16 år i denna stad har jag veeeerkligen fått nog, jag vill ge mig av NU!
Helst redan igår. 
Två år kvar, sen jävlar drar jag. // En arg,trött, ledsen,glad,jävligt kär, saknande, förvirrad tjej.

Av Sara Lejonhjärta - 9 juli 2012 22:40

1. vad heter du? -  Sara

2. när är du född? - 23 mars

3. stjärntecken? - vädur

4. vart bor du? - mogata

5. bor du hos dina föräldrar? - ja hos pappa

6. familj? - mamma, pappa, syster, bror

7. hur många syskon har du, vad heter dom och ålder? - sofi 21 i oktober, linus 16 om några dagar

8. bor du i stan eller på landet? - landet

9. har ni en sommarstuga? -  nej 

10. när har du namnsdag? - 19 juli & 13 maj 

11. hårfärg? - mörk röd

12. ögonfärg? - grön/grå/brun/gul

13. fritidsintressen? - umgås med vänner och pojkvän

14. är du ofta hemma? - typ bara de dagar jag jobbar

15. har du ett jobb? - just nu ja


16. vilket är de bästa året du varit med om? - 2007 & sommaren 2010

17. vad tycker du om år 2012? - Underbart!

18. de bästa som hänt i år än så länge? - Simon<3

19. de värsta som hänt i år? - förlorade en person jag värderat väldigt högt.

20. har du lärt känna någon ny i år? - yes!

21. har du gjort något för första gången i år? - ja

22. har du bråkat med någon i år? - ja

23. har du gjort något riktigt dummt i år? - nej inte vad jag vet

24. har du gjort något väldigt bra i år? - ja

25. tycker du det är ett bra år? - yees

26. om inte, vad kan bli bättre? - om jag och min pojke inte bodde så förbannat lång ifrån varandra.

27. vilken månad har varit den bästa år 2012? - maj & juni och sålångt vi gått i juli.

28. vilken vecka denna månaden har varit bäst? - första

29. vilken dag denna veckan har varit bäst? - alla jag spenderade med simon.

30. vilken tidpunkt idag har varit bäst? - när jag pratade med sibåån efter jobbet c:


31. hur ska en äkta vän vara? - ärlig, snäll, ha kass humor osv ;d

32. har du en sån vän? - jaadå(:

33. har du många vänner? - jaa men vissa är närmre än andra!

34. har du många ovänner? - nope

35. hurdan vän är du? - haha bra fråga! Jag är så bra jag kan!

36. ställer du upp för dina vänner? - Så gott jag kan!

37. din bästa vän heter? -Josephine & Josefin

38. varför är just dom så bra? - Dom bara är det!

39. har du förlorat en vän någon gång? - japp

40. skulle du valt en galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - beror på.

41. vad är de knäppaste du och dina vänner har gjort? - finns för mycket för att välja en!

42. vem vet mest om dig? - Alexandra i gues.

43. finns det någon du säger allt till? -  ja

44. kan du gråta tillsammans med din bästa vän? - ja självklart

45. känner du dig tvingad att umgås med dina vänner ibland? - nej aldrig


46. vad är den bästa egenskapen du har? - I'm a ninja!

47. vad är dom sämsta egenskaperna du har? - känslig

48. är du nöjd med dig själv? - ja

49. tycker du att du ser bra ut? - ibland

50. är du nöjd med din kropp? - nej, men vafan, jag är jag så det är bara o acceptera!:)

51. något du skulle vilja ändra på din kropp? - inget

52. skulle du vilja skönhetsoperera dig? - nej.

53. tänker du på ditt utseende mycket? - ibland.

54. vad har du på dig just nu? - Shorts, trosor, älsklingens t-shirt

55. är du bekväm i det? - ja!

56. är du en mode-fantast? - verkligen inte

57. är din garderob stor? - inte så det räcker!

58. hur många par skor har du? - betydligt fler än vad jag använder..

59. hur många nagellack har du? - ska räkna.. 69 i lådan + nåra som ligger typ överallt^^

60. hur många jackor har du? - 9 tror jag


61. vem smsade dig senast? - Simon

62. vem skrev till dig på fb senast? - Jocke

63. vem pratade du med senast? - Lillebror

64. vem grät du inför senast? - Simon

65. vem busade du med senast? - Alma

66. vem ringde dig senast? - Simon

67. vem ringde du senast? - Simon

68. vilken hemsida va du senast inne på? - bloggplatsen

69. vad drack du senast? - cola

70. vad åt du senast? - jordgubbar

71. vad sa du för mening senast? - "typ 10 minuter för 24 avsnitt!"

72. vad kollade du på tvn senast? - nått lamt fiskeprogram ^^

73. när badade du ute senast? - I förrgår

74. vem kramade du senast? - Arne

75. vem fick dig att le senast? - Simon

76. vilket är ditt favorit djur? - BADANKA! haha(a) ne men levande djur är väll hund o katt, gillar änder osso! men de är lite scary!

77. vilket är din favorit läsk? - Cola

78. vilken är din favorit mat? - vet inte.

79. vilket är ditt favorit land? - Swedeeeen

80. vilket är ditt favorit dator spel? - starshine legacy

81. vilket är ditt favorit tv spel? - inget

82. vilken är din favorit tv serie? - scrubs

83. vilken är din favorit film? - forest gump

84. vilken är din favorit smilis i sms? - c:

85. vilken är din favorit låt? - har många!

86. vilken är din favorit artis? -  Håkan hellström

87. vilket är ditt favorit band? - Green day o nåra till

88. vilket är ditt favorit godis? - allt!^^ ne men typ..

89. vilken är din favorit chips smak? - grill

90. vilken är din favort smak på tuggumi? - mint


91. vad har du för färg på din tröja? - vit med rött/svart tryck

92. dricker du kaffe? - ja

93. din favorit blomma? - ros & linnea

94. hur många kuddar sover du med? - tre om jag är hemma, en hos babe

95. har du mer än en tandborste? - ja!

96. skulle du kunna gå på stan osminkad? - ja

97. har du godisförbud? - haha nej

98. om du var en kille för en dag, skulle du? - massor!

99. vad gör du nu? -sitter i min säng o lyssnar på musik, svarar på detta och längtar efter mina klasskompisar och simon!

100. du är på fråga 100 hur känns det? - detta är stört lame, men bra tidsfördriv så det känns bra!

101. men vi fortsätter några frågor till, vad säger du om det? - k

102. vad tänker du på nu? - Jag borde gå och kissa

103. vad lyssnar du på för musik nu? - Håkan

104. vad drömmde du om inatt? - Två gamla klasskompisar på ett tåg, allt va as coolt!

105. är du trött? - ja!


106. mitt senaste köp var.. - cigg & cola^^

107. jag pratar .. - när jag känner för det

108. jag är.. - kissnödig!!!!!!!!

109. jag tycker inte om.. - haha massor! 

110. jag brukar.. - va kissnödig c:

111. när jag borstar tänderna brukar jag ..- sitta på badkarskanten

112. väckarklockan ringen klockan 5 på morgonen, och du.. - det händer inte!

113. jag har forbi för.. - maskerade människor, masker överhuvudtaget.. och massa mer, men mest det!

114. jag älskar .. - min familj, mina vänner, min pojkvän och mina djurisar! Och nåra i släkten,

115. jag är rädd för.. - masker, ensamhet, mörker ibland, kor, grodor, tåg, osv

116. om jag skulle bli tagen av polisen, skulle de vara för.. -  vet inte

117. om jag hittar en oöppnad låda med öl på marken skulle jag.. - ta den 

118. om jag skulle bli underkänd på ett prov skulle jag.. - göra om det

119. jag hatar.. - när det regnar o jag sa åka moppe till/från jobbet, och massa mer.

120. innan jag dör vill jag.. - resa massor!


121. har du brutit mot lagen någon gång? - ja

122. har du blivit tagen av polisen? - ja

123. brukar du röka? - ja

124. brukar du snusa? - nej

125. har du vart full över två gånger? - ja

126. är du full varje helg? - nej

127. knarkar du? - nej 

128. skulle du kunna trösta dig på droger och alkohol när du mår väldigt dåligt? - nej

129. har du gjort något du verkligen ångrat?- ja, verkligen

130. har du rökt upp över 3 cigg paket på en dag? - nej

131. när drack du senast? - i onsdags

132. när va du full senast? - i onsdags

133. vad drack du för nått senast? - white russian eller cider

134. vilket snus snusar du helst? - verkligen inget!

135. har du tagit droger någon gång? - cigg räknas ju som en drog så ja


122. är du singel? - nej :)

123. vad har du för sexuell läggning? - hetro

124. puss eller kram? - båda

125. blommor eller choklad? - choklad

126. är du romantisk? - haha jag vet inte.. fråga Sibååån

127. vill du ha ett förhållande? - Jag har ett och trivs jävla bra med det!

128. tycker du det är fel med kk-förhållande? - nej

129. långt förhållande eller kort? - långt

130. oskuld? nej

131. första förhållandet? - första seriösa var med erik 

132. vem kramade du senast? - fortfarande arne

133. har du sovit i samma säng som en i motsatta könet? - ja

134. har du varit riktigt kär? - Ja, jag är det nu!

135. är du kär? - Ja massor!


136. har du fått ditt hjärta krossat? - ja,

137. har du förlorat någon som står dig väldigt nära?  - ja men det bör stå "stod dig nära"

138. har du gråtit dig till söms? - ja

139. har du varit så trött på livet så du bara vill dö? - yees men det va ett bra tag sen

140. har du mått så dåligt så du struntat i allt omkring dig? - jupp

141. har du blivit dumpad? - ja

142. har du bråkat med någon du älskar? - ja

143. har du saknat någon så mycket så de gör ont? - ja

144. har du supit bort dina bekymmer? - nej

145. har du förlorat allt? - nej

146. senaste gången du grät? - förut, fick rök i ögat!

147. brukar du tänka mycket och bekymra dig? - ja,

148. äter du choklad glass när du mår dåligt? - haha whaat? nej

149. vad gör du när du är ledsen? - pratar om det med simon eller eva, eller nån av mina vänner.

150. brukar du komma över saker och ting? - beror på vad det är

Av Sara Lejonhjärta - 8 juli 2012 23:45

Tju!
Idag har jag bara sovit och tittat på The big bang theory. Värt..
Har verkligen inte haft ork eller lust till nått så jag är nöjd och glad!:)


Pratade med min pojke förut, han är nästan klar med plattan!! SÅ KUL :D *stoltflickvän*

wäwäwäwäwä inget o skriva, ska se nåra avsnitt till av tbbt seeen sova, jobb imorgon, 13-20 wohoo.

godnatt!

 

Av Sara Lejonhjärta - 8 juli 2012 02:29

Idag har jag badat, byggt, sandslott,hoppat studsmatta & tittat på Bob Hund med fina vänner & Johan Palm;) haha nej. Jag stod brevid Palmis. 
Pallar inte skriva en massa lägger upp fina bilder istället! Alla är dock inte as bra.
Fotat har Bv gjort, inte alla men nästan.
                                                           

Av Sara Lejonhjärta - 7 juli 2012 02:03

Sova va det ja..
Blixtrar som faaaaan och man hör åskan mulra svagt långt bort, var nere och kissade, öppnade dörren och där stod lillebror o gjorde en läskig min.. Jag dog!!

Försökte fota blixtar men min mobil är inte blixtsnabb (höhö)
Så jag visar hur bra jag är på att åka skateboard i stället :

Ovido - Quiz & Flashcards