SaraLejonhjerta

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sara Lejonhjärta - 21 augusti 2012 17:22

FANFANFAN!!!
Hatar det här! 
Att inte kunna hjälpa när någon är totalt förstörd!
HATAR!

Av Sara Lejonhjärta - 20 augusti 2012 01:13

Bloggat as dåligt som vanligt, men det va ju sista veckorna på sommarlovet och dom har jag gjort så bra jag kunnat!
Har bilder o grejer men orkar inte lägga upp nått nu, om tolv timmar sitter jag i skolan.. YEEEY. fml. 
Men ja, jag är mer aktiv på Tumblr, typ sisådär alltid.


Berättar om augustifesten typ imorrn kanske, det har vatt en helt jävla underbar helg! Nästan hela tiden iallafall :) 
Men vafan vi hörs! Pussva.

Av Sara Lejonhjärta - 5 augusti 2012 03:08

hääj!
Runt sju på kvällen åkte jag, kg,hannes och viktor till stan på bilträff, det va nice! träffade massa goa människor osso:)
Åt för första gången i hela mitt liv en cheesburgare från donken! HISTORISKT!
undrar dock varför jag aldrig testat..
aja gott var det ju i vilket fall inte!!!
lälälä har inget o skriva.
Är bata as trött på den här stan. vänner sviker dagligen. Ger nya löften och förhoppningar för att sedan bryta de. kul. känner mig såå uppskattad.

Har ju iaf några som håller vad de lovar!

ae fifäään gonatt!
snyggbild osso.

Ovido - Quiz & Flashcards