SaraLejonhjerta

Direktlänk till inlägg 2 september 2012

King and Lionheart.

Av Sara Lejonhjärta - 2 september 2012 23:46

Bloggeliblogg. Nej jag bloggar typ inte längre. TUMBLR!!
http://www.tumblr.com/blog/saralejonhjerta
http://www.tumblr.com/blog/saralejonhjerta
http://www.tumblr.com/blog/saralejonhjerta
http://www.tumblr.com/blog/saralejonhjerta


_____________________________________________________________________
Helgen.
Fredag - ledig från skolan pga inställda lektioner.
Gick upp  tidigt och åkte till norrköping med Sanna, Hulda och Zelda. Köpte hårfärg och sen åkte vi hem igen^^
Gick hem till mamma på kaffe/te, hundarna busade galet och var sötisar c:
Seeen gick vi hem och fixade oss osv, chillade galet och drack öl.
Tidigt på kvällen tog vi en buss till tågstationen där vi mötte upp Marcus som kom hit från Karlstad c:
Tog bussen hem till sörping, stensson kom, vi drack massa öl och jag tog fina bilder som jag lägger upp nåndag.
Det kom lite annat folk osso, men jag och marcus gick ut och träffade anton, sen hem, då gick vi och la oss.


Lördag - vaknade, va sjukt baiks, låg och sov i sofan med världens bästa "kudde", sanna lagade mat och då piggnade jag till, Martin kom hit och vi chillade med bra musik och hade det as trevligt :)
Seen åkte sanna på 40års fest och jag o grabbarna fortsatte med musikandet! Eller ah, jag städade och diskade^^
Martin gick hem, jag, Marcus och Hulda gick hem till mor och blev bjudna på mat & kaffe/te. Hon är allt bra min älskade mamma

Vi var där ett bra tag, sen gick vi hem längs kanalen i den vackra solnedgången, väl hemma låg vi bara i soffan och lyssnade på mysig musik jätte länge, läste lite av mina texter och sånt fint :)
O så gick vi till hemköp och galningen köpte 9liter cola till mig och sanna! SÅÅÅÅÅ BÄST!!♥♥
Efter hemköp blev det soffhem igen, och sedan stjärn/månskådning på ramunderberget, hellt sinnessjukt vackert! fan vad jag älskar det där berget!
Efter att ha legat där uppe ett tag och bara tittat och lyssnat på fin musik, pratat och bara älskat livet gick vi hem, lagade mat, soffhäng, seeen ramlade en väääldigt full sannis in i lägenheten ;)
Då gick vi och la oss och skrattade gott åt min onyktra sambos underbara samtal som hon hade med sig själv.. ^^
Somnade fort för bästa kliade mig sådär skönt på ryggen c:

Söndag- Legat och tagit det lugnt mest hela dagen, mysigt!
vid 18 gick jag och marcus till bussen, hoppade av vid söder, gick genom stan ner till tågstationen, där satt vi i 30 min och jag bara hatade det! Att säga hejdå, fyfan! Jag följde med till tåget, vi sa hejdå, han fick springa för att komma på tåget, han kom med det! synd tycker jag!(a)

Jag såg tåget åka, gick gråtandes därifrån, tillbaka till söder. UUUSCH FÖR ATT SÄGA HEJDÅ!!!
Saknar honom redan. Lilla marcusen
Men om två veckor ses vi igen, jag hoppas det går fort! Jäääätte fort!

Nu sitter jag i soffan och lyssnar på mysmusik i alla fall, jag och sanna tittade på " me and marley" förut, så fin, så sorglig, fan vad vi grät, vi saknar våra små änglar!


Ska snart duscha och sen försöka sova tror jag, skolfoto imorrn! Yeeey...
Vi hörs gott folk!

 

[ni får se några bilder på mig och mina 3 favoriter, Marcus, Stensson & Sanna.]

         
 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Lejonhjärta - 25 juni 2014 00:05

Kör en livsuppdatering i bilder. Jag har tagit studenten, umgås med underbara människor och är så jävla lycklig! Vad mer kan man begära? Let's go! ...

Av Sara Lejonhjärta - 15 maj 2014 13:28

                 Saker jag stör mig något så förbannat på idag (typ alla dagar):  Folk som lägger sig i andras förhållanden och hittar på rykten för att förstöra. Folk som skrattar och "retas" såfort man skriver något fint/gulligt om/till sin pa...

Av Sara Lejonhjärta - 3 april 2014 00:56

Ikväll kände jag för att minnas det fina stunder. Här kommeren massa bilder från just såna stunder under 2012 genom min kamera.                                                                                   ...

Av Sara Lejonhjärta - 23 mars 2014 23:37

Idag är det min födelsedag. 20år. Vart tog åren vägen?! Jag har under helgen blivit firad av familj/släkt samt endel vänner. Har fått så fina saker, god mat, bästa tårtan, kramar och fina sång från olika håll;) Här kommer bilder på endel av pr...

Av Sara Lejonhjärta - 18 mars 2014 01:09

Jag har en jävligt go människa i mitt liv. Det råkar vara så att han åker till fucking Afrika två dagar efter min 20årsdag och därför missar mitt kalas. Inte helt okej. Men eftersom han själv nyligen fyllt år så är det okej. Och kameler blir glada a...

Ovido - Quiz & Flashcards