SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Sara Lejonhjärta - 8 januari 2012 02:55

Hallå där! 
Tänkte visa lite nya kläder bara för att jag inte har så mycke annat för mig.


Underbar hood som jag är totalt förälskad i, Julklapp från pappa och eva.

 Mysig "pippi tröja" Julklapp från pappa och eva.




Kärlek till denna! Julklapp från älskling<3 

Nattlinne, bilden suger! det är fint irl (a) köpte på HM härom dagen i linköping.



     

Skjorta från Carlings i linköping,

Klänning från carlings
    

En t-shirt som man ska typ dra upp o greja, blev inte alls snyggt enligt mig, så Långklänning?
fick den av mor iallafall  :) 

    


Fått en hel del mer kläder den senaste tiden men eftersom jag är så sjukt "bra" på att hålla ordning på mina saker orkade jag inte leta fram mer när jag tog dessa bilder :d 
Jag har typ 1000000 andra nya bilder på allt och lite till men de dycker upp lite då och då :)
Jag borde sova nu, dels för att vända tillbaka dygnet lite eftersom skolan börjar på tisdag, och för att jag och anton ska till nyköping och köra lite geocaching imorgon förmiddag. Men nej sitta här och chatta med älsklingen och en fin & saknad vän är trevligare!

Ha de gött!
   

Ovido - Quiz & Flashcards