SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Sara Lejonhjärta - 14 januari 2012 02:13

Detta är vad jag gör om dagarna: 
 

Är på sjukhuset,
 

sover.

 

tar mediciner (apoteket påsen) och chillar,

Myser med älskling som tar super bra hand om mig<3



 

Chillar i soffan när anton lagar mat,

 

Äter, 

 

Låter Anders testa min kamera, han tog även bilden ovanför.
    

Tar mystiska bilder.


Haha ja, detta är vad jag gjort sen i måndags, och kommer göra fram till typ onsdag/torsdag,
På tisdag morgon blir det operation vilket jag längtar galet efter! vill slippa denna sjuka smärta och kunna gå till skolan och krama om alla i min klass! 


Nu ska jag röja i min säng som nu mera fungerar som en garderob och eftersom jag i stor tsätt bor hos Anton så har jag inte fixat det tidigare, snarare bara byggt på det. Men inatt sover jag hemma och imorgon ska jag ta tag i rummet om smärtan håller sig någolunda lugn.

Ha det bäst!  

Ovido - Quiz & Flashcards