SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Sara Lejonhjärta - 21 januari 2012 20:58

Hajhaj!
Jag gillar inte rubriker.. 

När jag är ny opererad ser jag ut såhär:

söt eller hur ;)


När jag måste byta plåster efter fem dagar ser min mage ut såhär:
   

det är äckligt tycker jag. :) 



GAAAAAH jag är så sjukt trött och fruktanstvärt random idag. 
och nu kom min fluffiga huns molle och tigger chips av mig.. men han luktar grillchips så jag tror han har fått massa av de små hattefnattarna i vardagsrummet så jag är elak och inte ger honom!

Jag var iallafall i stan med pappi och Eva förut, det köptes enhel del grejer till pappas älskling woodfighter.
Ni får se en gammal bild på pärlan just bara för att jag är så random och överenergisk.

(ingen timmerbil längre yaaao)


köptes även lite lampor, kamerastativ, mobil, sladdgrej osv,  och massa bra o ha saker på willys, typ chips.


Jag sitter nu och väntar på anton som är snabb som alltid : )
eh hehe.


aevafan tjarro. 


Av Sara Lejonhjärta - 21 januari 2012 01:12

Bra rubrik där ja.


Insåg att bilderna suger för det är ganska svårt att ta kort på sin mage om man inte tar i spegel såklart.  
ljuset är osso olika på alla, jävligt bra gjort av mig tycker jag! Syns kanske inte så stor skillnad men irl gör det och det gillar jag! 



Idag har jag inte gjort så mycket, typ käkade med mamma, tog en lång dusch, satt i sängen och tog det lugnt, åkte till stan med anton och tog några cacher, sen spenderade jag kvällen med Alexandra som jag inte träffat på fem månader. Det var riktigt nice! Jocke och Emil kom förbi en sväng också, skumma jävlar. 

Nu ska ajg snart sova iallafall, ska följa med pappa och Eva in till stan imorgon och sedan hitta på något med Anton och kanske Kg. 


Skepp och hoj CarlPhilip.


Ovido - Quiz & Flashcards