SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Sara Lejonhjärta - 25 januari 2012 19:21

Hejhallå! 
Var i skolan idag vilket kändes väldigt bra! Har så fina klasskamrater. Kärlek till er!
Bara HATAR att det är så sinnessjukt  dålig luft i vissa salar så man typ sjunker ihop, får feber och migrän och halva klassen skriker att dom dör av kyla om man öppnar fönstret. Så nu är jag tillbaka i det hemska, vakna och må bra på morgonen, gå halva skoldagen, få feber och ont i huvet, komma hem, somna. När men verkligen behöver plugga! men ögonen går inte att hålla öppna och huvet väger 30000kg.
Usch.

Imorgon har jag sovmorgon och på fredag är jag ledig. I like it!
 Snart kommer min fina älskling och plockar upp mig, sen blir det att införskaffa oss lite godis, sen en liten myskväll i soffan :)

Ha det gött peeeepps! 

Ovido - Quiz & Flashcards