SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Sara Lejonhjärta - 3 november 2012 17:18

Shääää. 

Sov i fyra timmar i natt. Yeeehy!
Kanske borde bli bättre på att sova ensam.
Aja idag skulle jag gått ut med lite trevliga människor men det blev inget, tråkigt. 
Har så mycket att fira ju!

Aja. Istället har jag pratat, handlat, städat, gråtit av glädje, sjungit, ja en hel massa helt enkelt.
Just nu sitter jag här med feber och hostar som en galning, men jag är glad! STÖRT JÄVLA PISS GLAD! :')

Lite arg också. Men glädjen tar över :)
Jag behöver inte patetiska idioter i mitt liv längra :)

Så skepp och hoj du gamle vän. Ha det fint :)
Ellerja, nej, jag skiter i hur du har det. puss.



HEOHEOHEOHEO humörkaos.nu
PUSS!

Av Sara Lejonhjärta - 3 november 2012 03:31

Jag är hemma nu. Eller ja, jag har varit det i 6½h. 
Orkar inte skriva om veckan nu, ingen lär bry sig ändå^^
Men jag tänker göra det för att jag vill kunna gå tillbaka senare och minnas, tvingar ju ingen annan att läsa liksom.

Men inte nu som sagt. 

Just nu sitter jag i min onödigt stora säng och känner mig så väldigt väldigt liten. I en vecka har jag delat på en mindre säng med fina pojken. Jag gillar inte att ha så här mycket plats, jag gillar inte att han inte ligger bredvid, jag gillar inte att jag inte kan krypa in i hans famn, jag gillar inte att jag inte kan klappa på hans kind och viska fina saker till honom när han sover, jag gillar inte att inte gilla såhär mycket.


Jag är en förvirrad, väldigt förkyld och trött artonåring med slitna hårtoppar, gammalt nagellack som täcker en mindre del av mina naglar, jag hostar och snorar och är allmänt ofräsch.  Imorgon ska jag ta tag i mig själv. Imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards