SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Sara Lejonhjärta - 6 november 2012 02:22

Saker som är bra denna måndag.(fast det är tisdag men jag har inte sovit än så för mig är det måndag.)
*Jag postade bild # 1000 på min tumblr. http://saralejonhjerta.tumblr.com/
*Jag och Joss pratar om att dra på Håkans konsert i gbg i sommar.
*Jag var iväg till kyrkogården och tände ljus för Ida.
*Jag pratade i telefon med människan som är bäst.
*Jag gissade rätt på mammas " jag är beroende" fb status då hon vägrade säga vad det var om,
Men med lite ledtrådar kom jag på det! Riskakor!
Lilla mamma <3

Saker som är mindre bra.
*Jag har druckit väldigt för mycket cola.
*Jag har glömt att plugga på provet jag har imorgon.
* vem fan vill läsa om dåliga grejer? det skiter vi i! :)

Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards