SaraLejonhjerta

Direktlänk till inlägg 10 november 2012

Q/A

Av Sara Lejonhjärta - 10 november 2012 02:54

Hello peeeps!
Jag får random frågor mailade till mig titt som tätt. Så jag tänkte nu svara på 10 frågor jag fått, tog de jag fått senast, orkade inte leta efter några speciella. Ni kan ställa frågor i kommentarer eller i frågerutan här ju sötisar! Men mail går bra det med!
Varje färg är en person.


När fyller du år och hur gammal är du? :)
Jag fyller år den 23 mars, är 18 just nu!

Vad går du för linje?
Vår och omsorg.


Har någon sagt/skrivit något fint till dig som du aldrig glömmer? i så fall vad?
Det finns mycket! Men för en tid sen fick jag ett sms där detta stod :
Saknar hennes skratt, saknar hennes mysiga personlighet,
saknar hennes mjuka händer mot min hud,
saknar hennes nysar/hostingar som är världens sötaste,
saknar hennes reaktion varje gång hon åt en sur godis,
saknar hennes armar som berättar hennes historia

SAKNAR HENNE:$


När jag fick det där så smälte jag inombords, blev så glad att någon saknade mig, att någon behövde mig, att jag var världefull! Och att någon visade det! 
När jag är ledsen så läser jag ofta detta och minns hur jag kände där, då fylls min kropp av den värmen och jag minns att det finns människor som behöver mig lika mycket som jag behöver dom!:))


Har du några djur?
Jag har tre katter och två hundar.
Min mamma har en katt också men jag bor inte där längre.


Kommer du ihåg mig sen vi träffades på tåget?;)
Hahaha ja, jag minns dig! Jätte kul att du kom fram! Blev helt paff!
Det ska ni andra veta, om det finns fler jag inte känner som läser min blogg, kom fram o snacka, sånt är kul :D
Daniel här åkte samma tåg som mmig i höstas och han kom fram, riktigt kul!:D


Vem är din idol?
hehe jag har ingen direkt idol..
Men de musiker/band jag lyssnar på mest just nu är:
Håkan Hellström, Kent, Lars Winnerbäck, Broder Daniel och Jack Moy & Glöden.

Hur många piercingar har du?

8st snart 9 :)


Hur många tattueringar har du?
3st :)


Har du pojkvän eller flickvän? :D
Nej det har jag inte, men jag tillhör en kille eller vad man ska säga, 
det är komplicerat! Jag förstår inte änns själv!

 

Jag gillar frågor så tveka inte på att ställa dom! :D
Ha en fin natt ni som inte redan sover!
Pöss.

 
 
Ingen bild

Emma

15 november 2012 12:55

Lite små töntig fråga men om du nu säger att du gillar frågor så vad fan liksom ^^
Vad använder du för mascara? Du har så jäkla fina fransar så jag kände att jag var tvungen att fråga ^^

Sara Lejonhjärta

19 november 2012 00:01

Inga frågor är töntiga ;)
Jag använder IsaDora's WigWham Heavy Lashes Mascara :)
Och taaaack! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Lejonhjärta - 25 juni 2014 00:05

Kör en livsuppdatering i bilder. Jag har tagit studenten, umgås med underbara människor och är så jävla lycklig! Vad mer kan man begära? Let's go! ...

Av Sara Lejonhjärta - 15 maj 2014 13:28

                 Saker jag stör mig något så förbannat på idag (typ alla dagar):  Folk som lägger sig i andras förhållanden och hittar på rykten för att förstöra. Folk som skrattar och "retas" såfort man skriver något fint/gulligt om/till sin pa...

Av Sara Lejonhjärta - 3 april 2014 00:56

Ikväll kände jag för att minnas det fina stunder. Här kommeren massa bilder från just såna stunder under 2012 genom min kamera.                                                                                   ...

Av Sara Lejonhjärta - 23 mars 2014 23:37

Idag är det min födelsedag. 20år. Vart tog åren vägen?! Jag har under helgen blivit firad av familj/släkt samt endel vänner. Har fått så fina saker, god mat, bästa tårtan, kramar och fina sång från olika håll;) Här kommer bilder på endel av pr...

Av Sara Lejonhjärta - 18 mars 2014 01:09

Jag har en jävligt go människa i mitt liv. Det råkar vara så att han åker till fucking Afrika två dagar efter min 20årsdag och därför missar mitt kalas. Inte helt okej. Men eftersom han själv nyligen fyllt år så är det okej. Och kameler blir glada a...

Ovido - Quiz & Flashcards