SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Sara Lejonhjärta - 19 november 2012 19:17

Idag är en sån dag då jag bara är så jävla glad!
Skolan gick bra, jag har pluggat(!!!!!!!!!!!)
Jag lagade mat ihop med pappa, det var kul (: Pappa 

Finaste Astird skrev
"okej tycker mest att vi ska göra det här:
dricka vin, kedjeröka, lyssna på kent
och sitta under stjärnorna
och kramas lite
och prata om livet"

 

Jag blir så glad! 
På onsdag ska vi leka hon och jag, vi ska göra allt det där utom vinandet,
vinande kvällen innan en skoldag är negativt har jag lärt mig! Men resten! Det ska bli så kul!!

 

Mjehehhehe jag vet inte vad jag ska skriva, är bara så glad. ok!

Jag har börjat twittra en massa osso,  @SaraLejonhjerta
och så har Johan tvingat mig till instagram.. samma namn där, är dock iiiinte så aktiv där. bleh.


PUSS! 

Av Sara Lejonhjärta - 19 november 2012 00:03

För en liten stund sen satt jag ute på min balkong ock rökte, det är helt sjukt vilken fin natt det är! 
Stjärnklart, lagom kallt och sjukt lugnt och stilla. 
Det enda jag hörde var vinden som ven genom trädgårdarna och skogarna.
Så fridfullt. 
Och stjärnhimlen.. Alltid så vacker! 

Det är en sån där natt då jag önskar extra mycket att han var här. Han.
Då hade vi kunnat sitta där tillsammans och bara njuta av det lugnet som utspelar sig där ute.

Jag saknar honom. Jag saknar honom jätte mycket.
Han är så fin på alla sätt. 
Jag har snart kännt honom i fyra år, och alltid har han varit så fin och bra. 
Jag önskar det inte var så långt till honom. 
Jag önskar det var jullov nu. Så jag kunde få vara med honom.
Med honom, i staden 24 mil söder ut.

Godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards