SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Sara Lejonhjärta - 20 november 2012 23:07

Har spenderat nästan hela dagen i skolan med lektioner och öppethus. Jag är trött, och ikväll är en dålig kväll. 
Bara så ledsen. Orkar inte bli behandlad som skit av någon som betyder så himla mycket.
Folk säger att jag inte ska bry mig, att allt kommer bli bra.  
Vafan? Det kommer inte bli bra. Inte så bra som det en gång var.


Ok det är väääldigt några som vet vad jag skriver om, men jag bryr mig inte. För ni ska inte bry er. Jag vill bara skriva av mig en kall, jävlig, ensam, deppig skit kväll som denna. 


Har du någon gång blivit ersatt?
Har du någon gång blivit bortglömd?
Har du någon gång blivit bortkastad?
Har du någon gång blivit tagen förgivet?
Har du någon gång blivit sårad? 


Baka nu ihop de ovanstående frågorna om du blivigt utsatt för någon/några av dom. Baka ihop dom och tänk hur det känns när den man trodde var ens bästa vän orskar allt det där på en gång. 
Känslan suger. 


Idag är det okej att vara ledsen i min värld.
Pga min "vän" är ett svin, och att Ida har vatt en ängel i 3 år och 7 månader idag. 
Ok sluta tjut Sara.
Godnatt :)

Ovido - Quiz & Flashcards