SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Sara Lejonhjärta - 21 november 2012 23:03

Sara tycker om:
- Att det var studiedag idag.
- Att jag är sjukt glad idag!
- Att det är jullov om en månad.
- Att jag ska till världens bästa stad på lovet.
-Att vi har massa special grejer i skolan imorgon dvs mindre vanliga lektioner.
- Att jag har haft min pyjamas på mig hela dagen.
- Att jag åt bullar till frukost.
- Att jag åt en jävla massa räkor förut.
- Att min bror blev glad för att jag ställde upp för honom.


Sara tycker inte om:
- Att det är kallt ute.
- Att jag har förlorat min bästa vän som verkar tro att jag kommer finnas kvar på samma sätt sen. Nej det kommer jag inte för det går inte.
- Att jag vet om en sak som jag borde berätta, men ändå inte, vad jag än sviker jag någon. HEMSKT.
- Att jag inte är i Kalmar just nu, och alla andra dagar.




Ok.
Godnatt :D


Ovido - Quiz & Flashcards