SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Sara Lejonhjärta - 25 november 2012 19:59

Har tänkt på en grej..
Varför hatar  alla söndagar så mycket? Liksom man är ju ändå ledig! Måndagar tycker i alla fall jag sämre om. 

Söndagar är en perfekt "vågavägragöranågontingalls" dag! 
Såäre. Har inget annat o säga. Ha det gött, sov sött osv.

Av Sara Lejonhjärta - 25 november 2012 02:23

Detta är en typisk vlogg grej men nej. Jag vägrar göra en videoblogg. 
Så jag skriver istället 50 saker ni kanske inte visste om mig.


1.Jag ÄLSKAR rymden.
2. Jag har en walk in closet fylld med kläder men jag använder knappt hälften av plaggen.
3. När jag var liten hade jag en gul fyrhjuling som hette Rolf.
4. När jag såg Green Day live sommaren 2010 var jag så lycklig att jag grät hysteriskt och var tvungen att sätta mig ner så jag inte skulle svimma.
5. Jag HATAR kokosmjölk.
6. Jag tycker inte om när det är kallt ute.
7. Snö är bland det värsta jag vet, men det måste va vitt ute veckan mellan julafton och nyårsafton.
8. Jag sparar alla rosor jag får.
9. Jag är rädd för tåg.
10. Min morfar är den bästa människan jag träffat.

11. Jag har onödigt tjockt hår, men har hellre det än super tunt. 
12. Jag har alltid samma ring på mitt högra ringfinger fast den är alldeles förstor och jag är livrädd att tappa den.
13. Jag har bott i 7 olika hus/lägenheter.
14. Jag har läst boken " Farväl min vän" 11 gånger.
15. Svenska var mitt favoritämne fram tills nu i höst när vi fick en ny lärare.
16. Jag kan pierca folk utan problem men att ta blodprov på en fakearm får mig att vilja kräkas och typ svimma.
17. Jag är mörkrädd.
18. Jag samlar på badankor.
19. Jag skulle få panik om jag inte hade möjligheten att lyssna på musik under ett helt dygn.
20. Jag fick MVG i bild när jag slutade nian.
21. Jag fick min första tatuering i förtidig julklapp förra året.
22. Jag vill jobba med handikapapde barn/ungdommar.
23. Jag har sjuuuukt många nagellack i typ ALLA färger, men tycker det är sjukt tråkigt att just måla naglarna.
24. Jag spenderar allt för mycket tid framför datorn.
25. Jag har tre gitarrer men alla saknar en varsin sträng just nu.
26. Jag HATAR handväskor och högklackade skor.
27. När jag var liten hade jag 3 sköldpaddor.
28. Jag älskar att träffa nya människor.
29. Jag mådde väldigt dåligt över min längd i många år.
30. Jag tycker om att rita/måla men jag gör det sällan.
31. Jag gillar inte färgen rosa.
32. Mitt högra ringfinger är snett, vet dock inte varför.
33. Jag äter näääästan aldrig frukost.
34. Jag sover alltid med en kudde i famnen och jag sover ensam.
35. Jag är rädd för dimma.
36. Jag hatar att se på film ensam men jag kan titta på serier utan problem.
37. Jag tycker inte om att gå på bio. 
38. Jag såg den första twilight filmen 48ggr, sen slutade jag räkna. Har sett den många gånger efter det.
39. Jag har en förkärlek till skägg.
40. Mango & granatäpple är mina favorit frukter.
41. Jag är beroende av coca cola.
42. Jag vill tatuera mina lår NU!
43. Jag är otroligt rädd för masker, annsiktsmålningar och allt som döljer hur en människa ser ut.
44. Tack vare överstående punkt fick jag i somras panik och började gråta för jag såg lisebergskaniner inne på                                         liseberg..
45. Jag har vänner runt om i hela landet som jag önskar bodde närmare mig.
46. Det ligger alltid minst en katt i min säng.
47. Jag älskar att raka benen.
48. Jag sover alldeles för lite på vardagarna.
49. Jag tänker flytta till Kalmar så fort jag får möjligheten. Även om jag inte har någon kontakt med någon av mina nuvarande vänner där nere då så tänker jag göra det.
50. Det tog mig 30min att komma på allt detta. Det var svårt!



Sådääär ja. 50 random onödiga saker om mig. 
Godnatt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards