SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Sara Lejonhjärta - 26 november 2012 22:32

Ny header osv. 
Alltså jag ska fixa bilder hit, ska bara hitta saker att fota.. HE HE


Bjuder på denna snart ett år gamla så länge.
Bara för att vi är så jävla snygga på den. 
Och för att vi inte pratar längre och det suger. :)

 
Godnatt :)



Av Sara Lejonhjärta - 26 november 2012 19:55

Idag har vatt en jobbig dag så tänker inte ens skriva om den.


Morgondagen:
Ta bussen 07:45 till skolan för att KANSKE ha ett möte..
Lektioner mellan 09:20 & 13:40, 
Sen göra ingenting i skolan till ca 15:20 då det är luciaträning,
Vet inte när det slutar men så ska jag i alla fall träffa Astrid en snabbis och sen 17:10 åka in till stan för att möta upp min gamle vän för att gå på bio.
Efter bion måste vi springa som as för att kanske (troligtvis inte) hinna med en buss.
O så troligtvis sitta o och vänta på nästa buss i en timme. 


Känner att imorgon är en stressig dag som jag inte ser fram emot jätte mycket. 
Eller ja, träffa vänner och gå på bio är ju nice, eller nej.
Det är inte nice att gå på bio.
Men jag vill se filmen så det får bli nice ändå!


lälälä hejdå.



Ovido - Quiz & Flashcards