SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Sara Lejonhjärta - 27 november 2012 23:45

Hej!
Skolan idag sög. Seriöst så jävla sämst!
Hade i alla fall möte innan jag började, det var jobbigt men jävligt bra. Nu händer det grejer!
O så va skolan sådär sämst som jag just skrev.
Men sen när jag slutade så fick jag kramas lite med Atrid och mamma!
Det gjorde allt mycket bättre! Tänk vad kramar kan göra skillnad!



Sedan blev det träning inför Lucia och det = Julmusik på hjärnan. 
Jag gillar inte julmusik. Bara mellan Lucia och själva julafton..
Men Lucia är typ årets höjdpunkt för mig, (så jävla mysigt) så jag står ut !!


Efter det tog jag en buss till Norrköping där jag mötte upp Markus som jag inte träffat på jääääätte länge, det va kul c: 
Vi gick o käkade lite och chillade galet i väntan på att tiden skulle gå. 
Klockan 18:15 började reklamen rulla på bioduken och efter all den skiten visades Breaking dawn part 2 och den var jävligt nice tycker jag! :) 
Vi missade såklart bussen vi tänkte ta så fördrev tiden med att åka spårvagn till bussens startstation.. 



Nu ligger jag i sängen och pluggar medicin i alla fall. Jätte tråkigt. 
Och min stackars älskade lillebror ligger i rummet intill och hostar sjuuukt mycket! 
Stackars stackars bror! <3


Imorgon är det skola som vanligt, kommer dit 2 h innan jag börjar, har medicinprov och ska agera vikarie på en lektion. wtf typ.


Men efter skolan ska jag hem en stund och sen in till Joss där jag ska sova två nätter, ska bli nice!
I need it!


mjaanaeej inget alls att säga, ville mest bara ha en anledning till att inte plugga en stund^^
Ska plugga klart och sen titta på Alfons.
Ha det fint!

Ovido - Quiz & Flashcards