SaraLejonhjerta

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Sara Lejonhjärta - 30 november 2012 15:32

Hej där! Just nu sitter jag på en av swebus bussar, rullar strax ur Västervik. Jag är alltså halvvägs framme. Jag ska till mitt älskade Kalmar! 
Egentligen skulle Simon kommit till mig över helgen men det blev kaos!
Som tur är så är pappa och hans fru världens snällaste och rädda mig! 
De betalade mina biljetter och jag skulle kunna gråta av lyka! Tack tack tack!!!!

Stressade som en gnu för att hinna med att packa och hinna med första bussen, hade sedan onödigt lång tid att sitta av i väntan på nästa buss. 

Den tiden fördrev jag genom att äta frukost på Max, hamburgare till frukost vid 12 på dagen.. ja varför inte?

Är som sagt strax utanför Västervik, lyssnar på bra musik, dricker cola, är så brutalt jätte lycklig. Fan vad jag älskar allt idag!!

Förutom att det är sviiiiinkallt i bussen och jag är kissnödig </3 
Två timmar, sen kan jag kissa! ( kan inte kissa när man åker, ok?)


mjehehehe jaaag har tittat på "Bridge to terabithia" och pluggat lite medicin på min resa. Duktig. 
Seeeen kom jag på att det faktiskt finns internet i bussen.. HEJAINTERNET!

Menee ja vi hörs väll!

Pussigos!

Ovido - Quiz & Flashcards